nedeľa 17. februára 2013

Maybelline Rocket Volum' Express - review

Aj keď moja prvá reakcia bola "nechápem čo na tej Maybelline špirále všetci vidia, tá červená bola hrozná a Maybelline špirálu už nikdy viac nechcem", no potom ju ospevovala každá jedna naša obľúbená zahraničná vlogerka, tak som dala Maybelline špirálam ešte jednu šancu a Maybelline Rocket Volum' Express som si predsa len kúpila.


Kefka podľa predstáv, masívna reklamná kampaň, pekné balenie a veľký úspech v USA mi na presvedčenie o tom, že je dobrá a aby som vytiahla v DM-ke pri pokladni platobnú kartu museli stačiť.




Nie, že prekonať, ale vôbec vyrovnať sa mojej milovanej, stále dookola kupovanej Maxfactor špirále bolo doteraz úplne nemožné. No Rocket sa to viacmenej podarilo a teraz ju používam denno denne. Aj keď mám moju lásku stále v zálohe, doteraz ma Rocket nesklamala. Kefka je výborná, dobre sa s ňou pracuje, pekne špirálu nanáša a tiež rozčesáva. Špirála mi vyhovuje aj preto, že na to aby som naniesla dve vrstvy nemusím čakať. Vo zvyku mám naniesť jednu vrstvu a v zápätí hneď druhú aby sa spojili. Aj keď som na nejakých slovenských či českých blogoch čítala, že táto špirála hrudkuje, mne sa to vôbec nestalo. Špirála nehrudkuje ani po nanesení dvoch vrstiev! Najskôr som bola na pochybách ohľadom výdrže, pretože u nás nie je dostupná vodeodolná verzia, no po prvom dni som sa ich zbavila. Aj keď nie je špirála vodeodolná, vydržala na riasach celý deň. Vôbec sa nerozmazala ani sa nedrobila a neopadávala. Môžem za seba prehlásiť, že špirála mi vydržala od 6:00 ráno až do 22:00 večer! Som s ňou naozaj spokojná a po tom veľkom sklamaní ktorým pre mňa bola tá červená One by One, si to u mňa značka Maybelline napravila aj čo sa špirál týka.

Špirálu hodnotím naozaj dobre 

A ešte dôkaz aby ste mi verili, že neklamem a špirála je naozaj super!



3 komentáre:

  1. Pekna, na mna je kefka prilis masivna a nerobia ju v hnedej. Ako skoro ziadnu :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie? A mne sa zdalo, že v stojane bola aj hnedá, nie som si istá, no zvyknem si na to dávať pozor aby som si nekúpila modrú ako sa raz sestre podarilo :D Inak Maxfactor myslím tiež robí aj hnedé, no tiež majú veľké kefky. Čo bola pre mňa dobrá špirála s malou kefkou to bola pred pár rokmi Define-A-Lash od Maybelline, ale neviem či ju ešte vôbec vyrábajú, to bola jedna z prvých s takouto gumovou kefkou. Ale to už bolo 5 rokov dozadu a už dávnejšie (asi 2 a pol roka) som ju prestala používať, pretože vývoj tých kefiek šiel dopredu a vymenila som ju za Maxfactor.

      Odstrániť
    2. je aj v hnedej :) ...omylom som si ju kupila :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...