pondelok 26. augusta 2013

Blogerky challenge august/srpen

Na portáli www.blogerky.cz sme nedávno objavili skvelú vec, a to mesačné výzvy pre všetky blogerky. A tak sme sa do augustovej/srpnovej výzvy pre www.blogerky.cz rozhodli zapojiť aj my. 
Že o čo ide? Úlohou pre blogerky je zostaviť outfit ktorého súčasťou musí byť jeden daný kúsok oblečenia a o tomto outfite publikovať článok na svojom blogu. 

Predstavujem vám teda náš outfit. Ja som sa rozhodla pre variáciu na bežný letný deň, či už na nakupovanie s kamarátkami, alebo posedenie pri zmrzline, či nejakom sviežom drinku. Základným kameňom a mojou inšpiráciou boli krásne sandále so zlatými detailmi (http://www.stilago.cz/fashion/zeny/letni-obuv-137395/sandaly-137481/sandaly-cerna-3509746.html) značky Blink z e-shopu www.stilago.cz, ktoré boli zároveň súčasťou tohto mesačnej výzvy. Zladila som ich s tielkom so zlatou potlačou na uväzovanie, ktoré ako aj väčšina ostatných vecí je zo zahraničných obchodov a e-shopov, no podobné kúsky sa dajú zohnať aj u nás. Ďalším základným kúskom sú tmavé džínsové shortky značky Hollister. Všetko som doplnila kabelkou Michael Kors, okuliarmi - lennonovkami, ktoré do slnečných dní nesmú chýbať, klobúčikom, malými náušničkami, prsteňmi, náramkami a úžasnými hodinkami s fúzikmi.


Dajte nám do komentárov vedieť či sa vám outfit páči a či by ste príspevky podobného typu rady v budúcnosti uvideli aj častejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...