pondelok 2. septembra 2013

Jane cosmetics

V posledných dňoch a týždňoch som na amerických blogoch videla množstvo príspevkov na tému návratu kozmetiky značky Jane. Pre mňa neznáma značka, určite aj pre väčšinu z vás, preto som sa rozhodla zájsť do Ulta a pozrieť sa, čo to vlastne tá Jane kozmetika je, koľko stojí a aká je ponuka produktov.

V Ulta mali pekný farebný, na prasknutie naplnený stojan. Zaujalo ma v ňom niekoľko rôznych produktov, no keďže sa musím krotiť, tak som si na skúšku vybrala iba dva produkty. Nádherný blush, ktorý som proste musela mať a keďže mi pomaly dochádza čierna linka a mne to najlepšie ide s tými klasickými, rozhodla som sa skúsiť vodeodolnú variantu v čiernej farbe vo vysúvacom balení.


Multi-colored cheek powder Pink Bouquet
Tak ten ma naozaj dostal, je výborne pigmentovaný, farba je naozaj krásna a intenzívna, ani veľmi nepráši, výdrž je síce priemerná, no balenie má až 10 g. Síce stál $ 12,- čo je cca 9,- € ale pre porovnanie blushe Catrice stoja 3,69 € a majú iba 5 g. 






Water-resistant eye liner Black
Čierna ceruzka na oči vo vysúvacom balení, ktorú som zatiaľ neskúšala, no odlupovali sa z nej väčšie kúsky a swatch sa mi rozmazal aj po tom čo som ho na cca 5 minút nechala zaschnúť. Pigmentácia je však výborná a linka sa dobre nanáša jedným ťahom bez potreby silno tlačiť. Mala by byť vodeodolná, tak uvidím čo za zázrak som si za $ 6,- kúpila. 




A čo by som ešte chcela vyskúšať? No keďže v lietadlách vymysleli váhový limit kufrov, tak možno ešte niektorý z jednofarebných bronzerov.

Ak sa o tejto značke chcete dozvedieť viac pozrite si stránku http://www.janecosmetics.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...