pondelok 16. septembra 2013

Nečakané prekvapenie od Clean & Clear

Keď som vletela do americkej lekárňo-drogérie modliac sa aby mali aspoň niečo podobné produktom, ktoré poznám zo Slovenska, tak mi ani nenapadlo, že by som si z tadiaľ mohla odniesť takúto perfektnú vec. Zúfalo som potrebovala niečo na akné a keďže som nechcela tú najdrahšiu vec, tak som vzala značku, ktorú poznám.

Kúpila som si teda Clean & Clear Advantage Acne spot treatement http://www.cleanandclear.com/product. Na prekvapenie má tubička dosť veľký objem, je v nej až 22 ml produktu. O kúpe ma presvedčila nasledovná informácia na obale "až u 100% ľudí sa preukázala čistejšia pleť už po jednom dni". Vy by ste takému niečomu odolali? 


Aktívnou zložkou tohto produktu je kyselina salicylová (salicylic acid), ktorá sa používa na liečbu akné. Gél neobsahuje oleje a jeho zloženie nevysušuje pleť. Gél sa nanáša iba na miesta, ktoré sú postihnuté akné a nechá sa na nich pôsobiť. No teda poviem vám, to bolo najskôr to chvíľu štípalo, potom to zaschlo a na druhý deň ráno nebolo po vyrážkach takmer ani stopy. Gél ich úplne vysušil a vyhojil, za normálnych okolností by som sa k podobnému pokroku dopracovala až za dva či tri dni a tento malý zázrak to zvládol cez noc. Síce nemám problematickú pleť a podobné problémy musím riešiť iba z času na čas, no toto ma veľmi prekvapilo.


Celý ten zázrak vlastne spôsobila už spomínaná kyselina salicylová. Produkty s jej obsahom dostať aj u nás, no zrejme iba v lekárňach a prehnane drahé. Pre zaujímavosť a porovnanie som pátrala po nejakom  na Slovensku dostupnom produkte a s ťažkosťami som našla iba prehnane drahý produkt značky Nu Skin https://www.nuskin.com/clear_action, ktorý obsahuje iba 0,5 % kyseliny salicylovej. Pre porovnanie Clean & Clear gél stál v prepočte cca 5,- €, obsahuje až 2 % kyseliny salicylovej.

A čo vy? Máte skúsenosti s produktmi s obsahom kyseliny salicylovej? Poznáte iné lacnejšie produkty s obsahom kyseliny salicylovej určené na liečbu akné dostupné na Slovensku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...