piatok 11. októbra 2013

Covergirl Capitol collection inspired by The Hunger games: Catching fire

To, že túto limitovanú edíciu od Covergirl ešte stihnem v USA ma nesmierne potešilo, pretože aj so Zettou zbožňujeme Hunger games a v limitke sú nádherné laky na nechty, ale k tým sa dostaneme o chvíľu.

Limitovaná edícia Covergirl Capitol collection síce sama o sebe neprišla s desiatkami nových produktov, no zaujímavým a musím povedať, že doteraz neotrepaným spôsobom, zapojila do tohto masívneho projektu aj väčšinu svojich ostatných produktov z bežnej ponuky. Limitka je, ako ste už určite pochopili, venovaná premiére druhého filmu z trilógie Hunger games s názvom Catching fire. Covergirl vytvorila a postupne odhaľovala make-up look pre každý district (SK - obvod). Všetky looky už boli odhalené a môžete si ich pozrieť na tomto odkaze http://www.covergirl.com/capitolbeautystudio/catching-fire. Vyzážisti si tentokrát rozhodne nenechali tajomstvá pre seba a okrem ukážky použitých produktov nájdete pri každom looku aj fotku modelky pred a po, zrýchlené video z tvorby jej celkovej vyzáže, tip na nail dizajn a tiež krátky tutoriál, v ktorom vám vyzážistka prezradí pár tipov.

Mne osobne sa najviac páči look inšpirovaný 5. a 7. obvodom. A čo vy, ktoré z týchto netradičných make-up lookov najviac zaujali vás? Rozhodne nám napíšte do komentárov J

Produkty z tejto limitky si môžete prezrieť tu http://www.covergirl.com/capitolbeautystudio/catching-fire/new-capitol-collection, ako som už spomínala nie je ich veľa a najzaujímavejšie sú určite laky na nechty.


A teraz sa dostávame k spomínaný lakom. Trošku ma sklamalo, že sú v malom 3,5 ml balení, no aj som to vzhľadom na predošlú letnú limitku očakávala. Laky nie sú klasické krémové, sú farebné no priehľadné a majú v sebe jemnučké trblietky. Laky s podobným zložením sa asi pred vyše rokom objavili aj u nás v limitke od MaxFactoru (čo je sesterská značka značky Covergirl). Tieto laky sú samy o sebe v jednej vrstve nevýrazné, na dosiahnutie poriadneho krytia musíte naniesť 3 až 4 vrstvy, čo vám na nechtoch vytvorí zaujímavý efekt ako keby gélu, cez ktorý presvitajú trblietky zo spodných vrstiev (niečo ako veľmi zvláštny 3D efekt). Alebo môžete nechty naniesť v jednej vrstve na jednofarebný lak približne rovnakej farby, tak ako som to spravila ja a obyčajnému laku razom dodáte celkom nový vzhľad.

Ja som si z ponuky 9 odtieňov vybrala 4, pretože niektoré sa mi až tak nepáčili, prípadne boli podobné lakom, ktoré už máme.


Naše odtiene, z ľava do prava:
610 Rogue Red
630 Seared Bronze
620 Pyro Pink
635 Scalding Emerald



Keďže som ich chcela hneď vyskúšať a práve som mala čerstvo nalakované nechty, lak z tejto limitky som použila ako top coat s trblietkovým efektom.

Použité laky:
Seche Clear Crystal clear base coat
NYC Expert Last Nail Polish 200 Rosy Knows
Covergirl Outlast Stay Brilliant Glosstinis 620 Pyro Pink
Essence Studio nails Utra gloss nail shine


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...