pondelok 20. januára 2014

Avon SuperSHOCK gel eyeliner

Dnes som sa dozvedela pre mňa poriadne šokujúcu správu a to, že moju milovanú gélovú linku vyradil Avon z katalógu, teda minimálne v tom aktuálnom čo sa dá momentálne pozrieť na slovenských stránkach Avonu som tieto linky už vôbec nenašla. Tak teraz si teda riadne nadávam a to hneď za dve veci. Po prvé za to, že som si pred Vianocami neobjednala jednu do zásoby, pretože som ju videla v katalógu, len nebola v akcii a po druhé za to, že som vám o týchto linkách nenapísala skôr.

Už si ani nepamätám kedy som si túto linku objednala v čiernom odtieni po prvý krát, no bolo to už naozaj veľmi dávno. Pokiaľ ma pamäť neklame bolo to v čase, kedy sa gélové linky ešte iba začínali rozmáhať ako bežne dostupný tovar a táto nebola v kelímku, ale normálne v ceruzke, no pritom PRISAHÁM!!! kreslia ako tie z kelímkov. Spomínam si aj na to, že prvá ktorú som mala bola s o čosi iným zložením ako tie ďalšie, pretože tá ešte až taká úžasná nebola, no to som zistila až keď som ju porovnala s tými vylepšenými. My si z Avonu naozaj objednávame iba z času na čas a to väčšinou iba telovú a vlasovú kozmetiku a teda tieto linky. Preto tomu, čo je nové a čo ide preč z katalógu vôbec nevenujem pozornosť, no a teraz som na to riadne doplatila.



Aj tak som sa vám však v krátkosti rozhodla o mojich milovaných linkách napísať, jednu uvidíte aj v januárových empties a ešte asi menej ako polovicu z druhej čiernej mám, no potom už nič. Keďže som lenivá hrať sa s mini kúskom, v podstate som používala obidve aj keď boli rovnaké. Potom mám ešte 4 farebné, všetko uvidíte na fotkách.

Odtiene zhora nadol:
Avon SuperSHOCK gel eyeliner - Cobalt
Avon SuperSHOCK gel eyeliner - Golden Fawn
Avon SuperSHOCK gel eyeliner - Blackberry
Avon SuperSHOCK gel eyeliner - Silver
Avon SuperSHOCK gel eyeliner - Black


Ako som už spomínala tieto linky sú neskutočne dobre pigmentované, naozaj kreslia ako keby to ani nebola linka v ceruzke a farby sú tiež sýte. Čierna je naozaj čierna a farebné sú výrazné a majú rovnaké kvality ako tá čierna. Majú jemnú krémovú textúru vďaka čomu sa nedrobia ani počas aplikácie nezanechávajú na viečku hrudky. Tieto linky výborne kreslia na práškové aj krémové tiene a tiež na holé viečko. Aj keď linka na obale nezaručuje, že je vodeodolná, tak stačí ak ju chvíľočku necháte zaschnúť a už ju ak nemáte príliš mastiacu sa pokožku, len tak ľahko nerozmažete. Jej jedinou nevýhodou je, že ju treba strúhať, no ceruzka sa vôbec nelámala, takže ani to nakoniec nebol až taký problém.

Naše hodnotenie 


Ak by sa ma teraz niekto spýtal, ako by taká gélová linka v ceruzke mala vyzerať a fungovať, tak by som jednoznačne povedala, že tak ako SuperSHOCK od Avonu!

1 komentár:

  1. tú modrú od Avonu mám tiež :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...