nedeľa 2. marca 2014

Milé prekvapenie od DM

Dnes som si v schránke našla veľmi milé prekvapenie od DM a to nový Active Beauty magazín. V DM som verná zákazníčka a nakupujem tam pomaly všetku kozmetiku a niekedy aj iné potrebné veci do domácnosti, sviečky, čajíky... často využívam najrôznejšie kupóny, ktoré DM poskytuje, takže tento life-style magazín ma veľmi potešil, hlavne vďaka zaujímavým kupónom na zadnej strane, ale k tým sa ešte dostaneme.


Podľa informácie o najbližšom vydaní, ktoré ba malo byť v júni 2014, bude magazín zrejme vychádzať štvrťročne. Na rozdiel od mnohých iných podobných zadarmo magazínov, je tento veľmi zaujímavý a kvalitný.


Samotný magazín má 58 stránok, obsahuje rozhovor, mnoho zaujímavých článkov, módny fotoeditoriál, recepty, horoskop, prehľad aktuálnych výhod, ktoré si môžete vymeniť za DM body a samozrejme aj reklamy, no na väčšinu reklamovaných výrobkov na zadnej strane nájdete kupón na zľavu 25% - 50% čo nie je málo a kupóny sú pomerne zaujímavé.


Ste aj vy pravidelné zákazníčky v DM a dostali ste tento magazín do schránky? Čo naň hovoríte, páči sa vám? Ja si myslím, že vďaka kupónom si ho určite mnohé z vás obľúbia.

3 komentáre:

  1. mne vzdy chodili kupony do schranky a dnes prisli tiez spolu s casopisom, zatial ho "citali" len moje deti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej aj my sme často dostávali kupóny, niekedy také knižky venované produktom jednej značky, alebo potom také s viac kupónmi na rôzne veci. Tie na jednu značku mám rada, teda pokiaľ tá značka stojí za to, raz sme dostali MaxFactor, to boli asi najlepšie kupóny aké som kedy dostala :D

      Odstrániť
  2. Tento casopis prisiel aj mne, skvela vec a hlavne tie kupony na konci, ja DM tiez milujem ako drogeriu a nakupujem tam pravidelne uz dost dlho, vsetko pre deticky a aj veci pre domacnost.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...