sobota 13. septembra 2014

Maybelline Baby Lips Crystal - review + swatche

Najnovšou špeciálnou limitovanou edíciou Maybelline Baby Lips sú balzamy Crystal s jemnými trblietkami. Tieto balzamy boli letným hitom v USA, takže som si z nich pár musela priniesť domov. Dokopy je balzamov 6, všetky majú ružový obal a vrchnáčik je oblepený fóliou, ktorá na svetle vytvára odlesky. Balzamy sú presne také isté ako všetky ostatné Baby Lips, krásne voňajú, dobre hydratujú pery a vaše pery vôbec nie sú lepkavé či mastné. Balzamy obsahujú bambucké maslo a vitamín E a mali by vašim perám dodať až 8 hodinovú hydratáciu.



Mybelline Baby Lips Crystal sú zaujímavé a odlišné od predošlých edícií tým, že obsahujú perleťové mikro trblietky, ktoré perám dodávajú pekný sheen bez toho, aby ste vyzerali ako ľadová kráľovná s  cukrovou polevou na perách. 


V predaji je 6 odtieňov, z ktorých je 5 jemne pigmentovaných a jeden je takmer priesvitný, takže perám dodá iba lesk. Všetky obsahujú vyššie spomínané jemné perleťové trblietky a taktiež všetky prekrásne voňajú (každý samozrejme vonia inak).


V ponuke sú nasledovné odtiene:
130 Crystal Kiss
135 Gleaming Coral
140 Pink Quartz
145 Beam Of Blush
150 Mirrored Mauve
155 Twinkling Taupe

Keďže už máme doma poriadnu zbierku rôznych Baby Lips aj iných balzamov, kúpila som nám iba tri zo šiestich odtieňov.

bez blesku


My teda máme 135 Gleaming Coral, 145 Beam Of Blush a 150 Mirrored Mauve (na foto vždy z ľava do prava)

Tak čo vravíte na tieto nové Baby Lips, chceli by ste ich vidieť aj v našich obchodoch? My by sme určite ich predaj aj u nás privítali, pretože sú to jedny z najpopulárnejších balzamov na pery na svete a je naozaj smutné, že u nás sa vôbec nepredávajú ani v základných odtieňoch.

8 komentárov:

  1. Baby lips sú vraj už aj na slovensku :) napr. Tesco v nitre vraj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možné to je, pred pár mesiacmi sa objavili v DMkách v balení so špirálou http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/11/maybelline-baby-lips-v-dm-ke.html ne iba dva druhy z čoho jeden bol biely bez vône. Zrejme z toho základného sortimentu sa niečo časom dostane aj sem, už som niečo čítala aj o tom, že by sa mali dostať do DMiek, no tieto limitky určite nie. Tie sa aj v USA objavujú iba dočasne a keď sa vypredajú, tak už viac nie sú. Napríklad tie neónové z minulého roka neboli až také populárne a mali ich ešte aj tento rok, no po limitke, ktorá bola tento rok na jar sa iba tak zaprášilo a sestra z nej v lete už nič nenašla.

      Odstrániť
  2. Vypadají hezky, ovšem mě nějak ta mánie kolem Baby lips úplně minula a vůbec mě nelákají. To se spíš těším na podobně vypadající balzámy od Rimmelu :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každému vyhovuje niečo iné ;)
      Ja nesmierne oceňujem to, že Baby lips boli prvé, ktoré túto farebnú mániu začali a pritom nezostali iba pri pár základných druhoch, no robia aj zaujímavé limitky, napríklad tie medicated Dr. Rescue alebo tieto s mikro trblietkami... proste sa snažia vymýšľať nové veci a spraviť z toho vždy sériu nie iba jeden nový odtieň či vôňu. Proste sa mi páči ich produktová politika.

      Odstrániť
  3. Z tejto limitky mám 4 balzámky :) Baby lips mám rada. Mám aj ostatné limitky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme nie všetky zastihli, niektoré tieto limitky sa vypredajú ako teplé rožky :D ale čo to máme v zásobe a pomaličky míňame :)

      Odstrániť
  4. ja som zataiľ odolalal, aj keď po tom humbuku okolo nich som včera v Tete chvíľu zaváhala, či neschmatnúť aspoň jeden na vyskúšanie:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...