sobota 15. novembra 2014

Empties USA 2014

V lete a začiatkom jesene som strávila pár mesiacov v USA a minula som tam pár produktov, ktoré som si pred odchodom nafotila, aby som sa s vami mohla podeliť o názor na ne, keďže väčšina z nich bola práve z USA aj keď sa medzi nimi nájde aj pár vecí prinesených zo Slovenska. Medzi článkami ste už určite spozorovali niekoľko produktov, ktoré som si nakúpila, no teraz mám pre vás aj to čo som tam minula.
Ospravedlňujem sa aj za kvalitu fotiek, robila som ich v doslova bojových podmienkach popri balení.


Softsoap - Citrus Splash & Berry Fusion moisturizing body wash with moisture beads, 532 ml
Sprchový gél s úžasnou sviežou citrusovo-malinovou vôňou, ktorý obsahoval rozpustné mini guľôčky. Bol naozaj hustý a gélový, stačilo ho na hubku dať máličko a sprcha bola plná peny a ovocnej vône.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, značka Softsoap vždy ponúka veľký výber sprchových gélov rôznych vôní, a rozhodne stojí za to vyskúšať.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ak ste v USA a hľadáte nejaký dobrý voňavý sprchový gél v dobrom pomere ceny, kvality a množstva poobzerajte sa po Softsoap, určite natrafíte aj na rôzne sezónne limitky.

Balea - sprchový gél Hawaii Pineapple, 300 ml
Klasika od Balea, tento konkrétny sprcháč v letnej limitovanej ovocnej vôni kokosu a ananásu, ktorá bola úplne na zjedenie. Sprchové gély Balea máme veľmi rady, dobre penia, nevysušujú pokožku a prevoňajú ju spolu aj s celou kúpeľňou.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, ako už veľa krát.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.

Skintimate - moisturizing shave gel Flirty Mango, 238 g
Gél na holenie so sladkou vôňou manga od Skintimate bol hustý, dobre penil a pokožku nevysušoval a tá bola po holení jemná a hladká. Tieto gély patria k tým lepším, hoci cena je pomerne nízka, a rozhodne sa oplatia.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, stoja za vyskúšanie.


Herbal Essences Naked - Moisture Shampoo, 300 ml
Priznám sa, že neviem, či sa výrobky značky Herbal Essences ešte dajú nájsť na našom trhu, no rada Naked sa k nám na 100% nedostala ani asi nedostane, čo je veľká škoda. Šampón zo spomínanej rady mi veľmi vyhovoval, hoci asi po prvých 2-3 umytiach sa mi na pokožke hlavy objavili lupiny, vrátila som sa k nemu a používala ho aj naďalej. Odvtedy som s ním nemala žiadne problémy, vlasy po ňom boli jemné, hladké a povedala by som, že sa mastili pomalšie ako po použití iných šampónov. A tá úžasná vôňa, ťažko ju opísať, jemne bylinková, mätová, taká čistá a svieža.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, zaujali ma aj ostatné výrobky z rady Naked, ktoré sú bez obsahu parabénov, farbív a silikónov.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, rada Naked zahŕňa aj výrobky nie len pre hydratáciu, ale aj objem a lesk vlasov.

St. Ives - Indulgent Coconut Milk Triple Butters Body Wash, 709 ml
Tento sprchový gél s obsahom kokosového mlieka od našej obľúbenej značky St. Ives, od ktorej sme už vyskúšali viacero peelingov na tvár, tiež patrí k mojim veľkým favoritom. Mal krémové zloženie, bol stredne hustý a mal príjemnú kokosovú vôňu, ktorá vôbec nepôsobila umelo, či chemicky. Dobre penil a pokožku nevysušoval, dokonca bola jemne hydratovaná. Ak máte rady krémové sprchové mlieka, šetrnejšie k pokožke, tak vám ho určite odporúčam.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, keď naň najbližšie niekde v zahraničí natrafím, určite si ho kúpim.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, je však veľká škoda, že ani značka St. Ives u nás nie je dostupná.


Herbal Essences Naked - Dry Shampoo, 140 g
Po prvom vyskúšaní tohto suchého šampónu som si ho nevedela vynachváliť. Jeho zloženie je iné, ako to väčšiny suchých šampónov, pretože zložka ktorá má absorbovať mastnotu je v tomto prípade tapioka (vo väčšine suchých šampónov je to kukuričný alebo ryžový škrob). Na mojich tmavo hnedých vlasoch fungoval veľmi dobre, nezanechával biely povlak, absorboval mastnotu z vlasov a dobre sa vstrebal, vlasy boli síce matnejšie, no jemné a zanechali si nejaký lesk. Na vlasoch zanechal tiež úžasnú sviežo-sladkú vôňu mäty, už len pre tú by som ho dokázala používať dookola. Pri druhom použití však prišlo veľké sklamanie, keďže sprejový aplikátor bol zrejme poškodený a po prvom použití/otvorení. Z natlakovanej sprejovej fľašky unikal plyn a šampón z nej začal vystrekovať v silnom prúde a tak už nebolo možné ďalšie použitie. Po prečítaní recenzií na internete som zistila, že to z ďaleka nie je len môj problém, asi 80% ľudí malo rovnaký problém ako ja, poškodený aplikátor. Je to veľká škoda, pretože samotný produkt bol výborný.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, dúfam, že ak si ho nabudúce kúpim, tie várky s pokazeným sprejovým aplikátorom budú už dávno preč z pultov.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.

Avon Naturals - 2 in 1 Shampoo & Conditioner Mango & Ginger, 250 ml
Šampónu z Avonu sú u nás klasikou, vyhovujú nám a vždy sú v rôznych zaujímavých vôňach, napríklad ako tento s vôňou manga a zázvoru.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, sú dostupné v rôznych druhoch pre rôzne typy vlasov.


Garnier Mineral - Action Control 48h Anti-perspirant, 150 ml
Garnier Mineral - Extra Fresh 48h Anti-perspirant, 150 ml
Už ani neviem čo by som o nich písala, svieža jemná vôňa, nezanechávajú stopy na oblečení. A hlavne som si ich musela vziať do USA zásobu z domu, pretože stále nerozumieme prečo, no v USA takéto sprejové anti-perspiranty pre ženy jednoducho nekúpite!

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, asi už po miliónty krát.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.

Palmer's - Cocoa Butter Formula, 50 ml
Ďalšie cestovné balenie Palmer's kakaového masla, ktorými nás Ladybox pravidelne zásobuje a my ich s radosťou spotrebovávame. Review: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2014/01/palmers-cocoa-butter-formula.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.


Balea - Čistiace obrúsky grapefruit, 25 ks
Opäť Balea obrúsky, v pomere cena-kvalita, asi najlepšie aké sa u nás dajú zohnať.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.

Bel Premium - Odličovacie tampóny, 45 ks
Ďalšia naša klasika, väčšie, lisované, perfektné na dočistenie tváre tonikom, či micelárkou.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.


Mixa - 24h Moisturising Soothing Cream, 50 ml
Tento krém s 8% obsahom glycerínu a bambuckého masla, sme dostali už v jednom z dávnejších Ladyboxov. Je vhodný najmä na suchú pleť, predovšetkým v zimných mesiacoch je však skvelým pomocníkom aj pre normálnu, či mastnejšiu pleť. Má husté zloženie, výborne hydratuje a vstrebáva sa do pokožky, tá po nanesení nezostáva mastná, ale jemná a hladká na dotyk. Má jemnučkú vôňu, ktorú však po nanesení už necítiť. Je hypoalergénny a bez obsahu parabénov a alkoholu.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, máme dokonca ešte jeden v zásobe.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ako aj ďalšie výrobky značky Mixa.

Mixa - Bi-phase Cleanser, 125 ml
Najlepší odličovač očného make-upu, aký som vyskúšala. Krátka review: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2014/05/mixa-soothing-toner-mixa-bi-phase.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.

Garnier Essentials - Osviežujúca pleťová voda s výťažkami z hrozna, 200 ml
Túto pleťovú vodu sme dostali ako darček k nákupu a prišla mi vhod práve na cesty. Používala som ju na dočistenie pleti od make-upu po použití čistiacich obrúskov a svoj účel si splnila. Mala príjemnú sviežu vôňu a nelepila ani nevysušovala, počas horúcich dní aj príjemne osviežila.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO.


Lip Smacker - CocaCola, 4 g
Tak tento balzam bol mojím kabelkovým už nejaký ten čas. Vždy sa povaľoval niekde na dne kabelky a keď som mala suché popraskané pery a žiaden iný produkt po ruke, vďačne som ho odtiaľ vyhrabala. Hydratácia bola taká priemerná, mal coca-colovú vôňu a sladkú chuť, čiže je možné že som ho zjedla skôr ako mal možnosť poriadne zaúčinkovať, no v núdzi poslúžil vždy veľmi dobre.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? NIE, možno skôr nejaký s inou príchuťou, aj keď balzamov na pery máme momentálne viac než dosť!

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, je to taká milá zábavná vecička, ktorá dokáže vykúzliť úsmev a hydratáciu na perách, je tiež v množstve rôznych príchutí.

1 komentár:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...