nedeľa 7. decembra 2014

New in november 2014 – mostly UK

V novembri sme väčšinu našich nákupov podnikli v Londýne, kam sme sa vydali na poriadne predvianočné nákupy. Na niektoré nákupy chystáme samostatné články, preto sme do new in nezaradili všetko čo sme si priniesli.


The Body Shop – Satsuma Hand Cream
The Body Shop – Mango Hand Cream
The Body Shop – Glazed Apple Hand Cream
Tieto mini krémiky na ruky boli absolútne neodolateľné a tak sme si na základe akcie 3 za cenu 2 vybrali tri rôzne vône. Klementínkový s obsahom za studena lisovaného oleja z jadier argentínskych klementínok, mangový s obsahom oleja z indického manga a nakoniec jablkový s olejom z jablčných jadierok. Všetky krémiky majú krásnu sviežu vôňu, rýchlo sa vstrebávajú do pokožky a vďaka svojmu veľmi ľahkému zloženiu ich nemastia.


Nivea – Lip Butter Blueberry Blush
Priniesli sme si aj novú vôňu masielka na pery od Nivea. Vôňa čučoriedok je neskutočná a už sa naň veľmi tešíme.


L'oréal – Color Riche, Blake’s Pure Red
Tieto rúže je dostať aj u nás, takže mnohé z vás ich už určite dobre poznajú. Ide o kolekciu rúžov a lakov pomenovaných podľa rôznych známych žien. Keďže úplne zbožňujeme Blake, tak sme chceli práve jej červený odtieň a predavačka v Bootse nám dokonca povedala, že Blake je najobľúbenejší odtieň celkovo... no prečo asi, pretože je to asi tá najkrajšia červená z celej kolekcie.



MaxFactor – Skin Luminizer Foundation, 40 Light Ivory
Tieto make-upy už tiež dostať aj u nás, no s tým rozdielom, že najbledší odtieň je 45 Warm Almond a z celkového počtu 14 odtieňov nájdete v našich drogérkach iba 4! Make-up sme už aj vyskúšali, odtieň sedí perfektne, má hustejšiu, no pritom nadýchanú konzistenciu, takže sa veľmi dobre rozotiera. Má polomatný finiš a pomerne dobrú výdrž. Keďže je trochu hustejší, bez zapúdrovania sa zlieva do výraznejších vrások.


MUA Luxe – Powerbrow Shape + Highlight, fair
Ceruzka na obočie a krémový rozjasňovač v jednom od MUA za pár libier sa naozaj oplatí. Tento produkt už mám odskúšaný a som s ním naozaj spokojná, teda hlavne s tou ceruzkou na obočie, ktorá je krémová a dobre farbí.


Simple – Kind To Skin Soothing Facial Toner
Toto pleťové tonikum od Simple je úplne úžasné a jeho kúpu rozhodne neľutujeme. Obsahuje vitamíny B3 a B5, výťažky z kamiliek a hamamelu a hojivý alantoín. Jeho zloženie je bez obsahu alkoholu, umelých farbív a parfemácie, taktiež neobsahuje žiadne dráždivý chemické látky.


Herbal Essences Clearly Naked – Shine Shampoo
Herbal Essences Clearly Naked – Moisture Shampoo
Šampóny z produktovej rady Naked sú veľmi chválené a jedna z nás ich už dokonca mala možnosť aj vyskúšať. Preto sme neváhali a kúpili sme si hneď dve balenia. Šampóny neskutočne dobre voňajú a už sa na ne veľmi tešíme.

   

Gillette – Venus Breeze
Gillette – Venus Spa Breeze
Naše najobľúbenejšie žiletky od Gillette sú všade omnoho lacnejšie než na Slovensku. Za dve balenia sme totiž v UK dali iba o čosi viac, než by nás doma vyšlo jedno, takže z hľadiska malého šetrenia sme sa trošku zásobili. Tieto majú na oboch stranách vankúšiky s gélom na holenie, takže sú extra šetrné k pokožke.



Balea –  Odličovacie obrúsky Čerešňový Sen
Konečne som v DMke mala šťastie aj na obrúsky s vôňou čerešní, ktoré boli z letnej limitky, no ja som na malinové narazila až na jeseň a tieto sa mi podarilo nájsť až teraz. Obrúsky sa však vždy zídu a navyše som si istá, že budú voňať minimálne tak dobre tie malinové.


4 komentáre:

  1. Ulala, to sú teda nákupy!!! Nechala by som sa nalákať najmä na tie prekrásne krémy na ruky (takéto balenia mám veľmi rada a tie vône...) a na šampóny. Tie som už párkrát v drogérke obchádzala, ale nevedela som sa rozhodnúť. Možno keby na ne bola u vás recenzia, pomohlo by mi to pri rozhodovaní :)
    PS: Pri rúži Blake ste sa trocha sekli, lebo nie je od značky Rimmel, ale od L'oréal ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha hups, vďaka za upozornenie, to som si vôbec neuvedomila, ale presne viem, prečo som sa pomýlila, lebo Rimmel London :D :D :D
      No tie šampóny od Herbal Essences sú výborné a majú ich po celom svete, aj u nás sa jeden čas objavili, ale táto Naked line tu vôbec nebola a už som dávno nevidela ani tie ostatné :(
      Čo sa vlasovej kozmetiky týka, tak u nás predávajú iba zlomok toho čo dostať inde a teda žiaľ to najlepšie u nás chýba :(

      Odstrániť
  2. Pekny nakup.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný nákup a teším sa na ďalšie nákupné články. A tíško vám tie nákupy v Londýne závidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...