piatok 13. marca 2015

Essence Cinderella LE a stojan Bourjois v prerobenej DMke v NR

V novučičko prerobenej DMke v Nitre nájdete už najnovšiu Essence limitku, ktorá je venovaná novému filmu Cinderella. Táto rozprávková limitka je úžasná, obsahuje produkty v krásnych farbách a ešte krajších baleniach. 

Essence Cinderella LE obsahuje paletku 6 očných tieňov, trblietavé lesky na pery, blush v krásnom papierovom balení s obrázkami, ružičkový highlighter, štyri rôzne odtiene jednofarebných lakov, jeden špeciálny efektový top coat a dva druhy nálepiek na nechty.

Nás so všetkých produktov najviac zaujal blush a highlighter, ktoré sú úplne úžasné. Prekrásny je aj efektový top coat, ktorý obsahuje fialové a strieborné trblietky.


Okrem Essence limitky ma v prerobenej DMke prekvapil aj celý veľký stojan s kozmetikou Bourjois, síce sa zatiaľ stál prázdnejší a chýba aj stojanček v centrálnom okienku, no určite sa časom dočkáme aj toho. Doteraz sa kozmetika Bourjois objavovala v DMkách iba vo forme papierových stojančekov v bočných stojanoch, takže takýto pekný veľký stojan určite zaujme oveľa viac zákazníčok.


Máte veľký stojan Bourjois už aj vo vašej DMke?

7 komentárov:

  1. to na klokocine ? :O ten bourjois uplne zachvat som dostala waaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej to je tá na Klokočine, je to tam pekne prerobené, stojany s dekoratívkou sú hneď ako sa vojde na pravej strane, netreba už chodiť až dozadu a tiež je tam viac miesta, takú širšiu uličku tam nechali ;)

      Odstrániť
    2. jej to som rada :)v pondelok tam pojdem zavitať :) som nevedela ze ste z nitry :D

      Odstrániť
  2. Bola som tam hneď ako tú DMku znovu otvorili a keď som tam zbadala Bourjois skoro som nedýchala :) a to tam dokonca mali zlé cenovky dané tak som tam nakúpila rúže za 7e kus :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to prekvapko, lebo v žiadnej inej u nás zatiaľ takýto veľký stojan nebol. Tešíme sa naň aj my :) A tie rúže, to sa ti teda podaril super nákup ;)

      Odstrániť
  3. Ten rozjasňovač z essence kolekce potřebuji!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozjasňovač je prekrásny, tu ho máme nafotený už aj zblíska http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2015/03/essence-cinderella-le.html

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...