sobota 20. februára 2016

Lookfantastic box február 2015

Našou novou závislosťou je určite Lookfantastic box. Špeciálne vianočné limitované edície nás natoľko zaujali, že sme si boxík aj predplatili na dlhšiu dobu. Februárová valentínska edícia bola zabalená v ružovej krabičke so srdiečkom a opäť obsahovala nie len množstvo zaujímavých produktov, ale aj marcové vydanie časopisu ELLE.





TIGI Bed Head - Urban Anti+Dotes 3 Shampoo, 75 ml
Ďalším produktom v boxe bola vlasová kozmetika od jednej z obľúbených značiek ako TIGI, KMS, Redken L'Oréal Professionnel či Pureology. Obsah jednotlivých boxov sa v tomto prípade rôznil. My sme dostali konkrétne šampón TIGI Bed Head Urban Anti+Dotes 3, ktorý je určený na oslabené, poškodené, rozštiepené a lámajúce sa vlasy. Šampón im má dodať najmä množstvo hydratácie a tým ich posilniť a oživiť.


MONUspa - Relaxing Bali Massage & Body Oil, 35 ml
Relaxačný masážny a telový olej od Monuspa obsahuje mix olejov, ktoré dokonale uvoľnia a upokoja pokožku, akoby ste deň strávili v kúpeľoch. Obsahuje napríklad oleje zo santalového dreva, ružového dreva či mandľových semiačok, ktoré napomáhajú relaxácií, uvoľneniu svalstva, upokojeniu pokožky a jej hydratácií. Je vhodný pre všetky typy pokožky. Použiť sa môže buď priamo nanesením a vmasírovaním do pokožky, alebo môžete pridať pár kvapiek do horúceho kúpeľa.


Bliss - Pink Grapefruit and Aloe Body Butter, 30 ml
Telové maslo od značky Bliss má príjemnú, jemne sladkú grapefruitovú vôňu. Obsahuje napríklad kokosový olej, ktorý pokožku zjemňuje, sodnú soľ kyseliny hyalurónovej, ktorá zabezpečí, aby pokožka zostala hydratovaná a Vitamín E, ktorý ju dôkladne vyživuje.


Hi Impact Brows - Eyes and Brow Perfector Palette
Táto paletka tieňov v odtieňoch hnedej u nás určite nájde využitie. Obsahuje 4 neutrálne odtiene, ktoré môžu byť použité ako na obočie, tak aj na očné viečka, ako očné tiene. Jednotlivé tiene sú dosť veľké a paletka obsahuje taktiež veľmi praktický a kvalitný skosený štetček na obočie a má veľké zrkadielko. Všetky tiene sú samozrejme matné, dobre pigmentované, jemné, neprášia a dajú sa dobre rozmazať do stratena.




Lord & Berry - Maxi Matte Crayon Lipstick, Intimacy, 1,8 g
Matný rúž od Lord & Berry v odtieni Intimacy má veľmi peknú tmavšiu ružovú nude farbu. Nanáša sa hladko a rovnomerne, má matný hodvábny finiš bez lesku, no stále je na perách veľmi príjemný a krémový. Je dlhotrvácny a pery nevysušuje.




Denman - Mini Keyring Brush
Poslednou vecou, ktorá sa v boxe nachádzala je táto miniatúrna (barbie) kefa na vlasy od značky Denman. Je vraj zmenšenou verziou ich populárnej kefy na vlasy Classic Styling Brush. Môžete si ju pripevniť na kľúče a jednoducho ju tak mať vždy po ruke. Kefa má veľmi tvrdé zúbky, ktoré pokožku môžu poškrabať, použila by som ju naozaj iba v krízovej situácií alebo na očesanie bábiky Barbie.

Hodnota boxíku bola opäť veľmi vysoká. Tento mesiac sa vrátane ceny časopisu ELEE vyšplhala na 59,34 €. Najhodnotnejším produktom bola tento mesiac paletka na oči a obočie, ktorej hodnota je takmer 25,- €.

Tak čo, ako sa valentínsky lookfantastic box páčil vám? 

4 komentáre:

  1. Keby som nemala problémy s internetom (kvôli sťahovaniu), toto by bol môj prvý box, ale našťastie som ho "prepásla". A myslím to vážne, mňa by totiž jeho obsah naozaj sklamal a najväčšiu radosť by mi spravil časopis. Nehovorím, využila by som asi všetko, ale nebola by som dvakrát nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach tak to lituji ze jsem si ho neobjednala, ta paletka a vsechno vypada bozsky.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Objednala som si ho aj ja, namiesto samponu TIGI som mala kondicioner od inej znacky. ale z mojej strany maximalna spokojnost, od ruzu na pery az po paletku na obocie, je tam dokonca uvedene ze je vhodna ja na konturovanie, Krasne produkty az na tu kefku tu podarujem dcerke pre babiku :-) ako pises, ale balenie super este k tomu casopis, maximalna spokojnost

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...