pondelok 15. apríla 2013

Maybelline v Tesco

Dnes som bola v Tescu s úplne iným zámerom, no keď som pri pokladni zbadala nádoby s akciovými cenovkami a kopou Maybelline produktov musela som sa pri nich zastaviť. Hneď ako som videla väčšinu výrobkov zabalenú v škatuľkách musela som zistiť o čo ide. V dvoch nádobách mali rôzne rúže, laky, tiene, linky, špirály... značky Maybelline za 2,79 € a MNY Maybelline za necelé 2,- €. Limitované boli však odtiene, okrem lakov bola väčšina výrobkov v jednom či dvoch odtieňoch. Väčšina klasických Maybelline výrobkov bola v krabičkách, z ktorých som sa dozvedela, že ide o výrobky určené pre Taliansko. Ja som túto zaujímavú ponuku objavila v OD Tesco v Nitre, no možno niečo takéto dostanete aj v iných predajniach. Určite sa vám oplatí zájsť do vášho Tesca kvôli COLORsensational Popsticks, COLORsensational rúžom a paletkám tieňov Eyestudio Color Plush.
Nakoniec to bolo celé veľmi zaujímavé a ja som z Tesca odišla s Maybelline Popstick v odtieni 060 Citrus slice za 2,79 €.




2 komentáre:

  1. zapojte sa do mojej prvej giveaway :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...