piatok 3. mája 2013

Veľké ospravedlnenie a odhalenie

Veľmi ma mrzí, že sa tu v posledných troch týždňoch neobjavilo nič nové, no jedna sovička - konkrétne ja - na chvíľu odcestovala do USA. Ja som od 17.4. v USA, dve sovičky však zostali na Slovensku, čo znamená, že teraz budeme uverejňovať články ako doteraz a ako bonus články o kozmetike a produktoch, ktoré sa u nás dajú zatiaľ ťažko alebo nedajú vôbec kúpiť, no v USA ich bežne dostať.
Ako prvú mám pre vás pripravenú veľký haul príspevok, čiže prehľad toho, čo som si kúpila pri prvom nájazde a to konkrétne v Targete. Zatiaľ som nakupovala iba to čo bežne potrebujem, no časom sa môžete tešiť aj na dekoratívnu kozmetiku a samozrejme laky na nechty, ktoré milujeme.
Taktiež čoskoro pridáme článok o najnovšom LadyBoxe, ktorý som už doma nestihla a tiež nejaké ďalšie články, ktoré už dlhšie pripravujeme.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...