streda 14. augusta 2013

Za pár dolárov

Keď sa sestra dozvedela z videa na YT, že v Big Lots sa dá nájsť lacná kozmetika, no treba hľadať a mať šťastie, tak mi dala príkazom, aby som vôbec vo svojom okolí pohľadala ten obchod. Keďže som hľadať nemusela dlho, rozhodla som sa navštíviť tento obchod hneď ako to šlo. Popravde, bola som trochu prekvapená, keď to tam vyzeralo ako v čínskom obchode, lebo z každej police na mňa pozeral iný druh tovaru, no nakoniec som našla aj ten vytúžený regál s kozmetikou. Mnoho vecí bolo v dezolátnom stave, ale niečo sa tam predsa len dalo vybrať. Odkiaľ tovar v týchto obchodoch pochádza ma radšej nezaujíma, no to čo som tam ulovila ma celkom šokovalo. Po OPI a iných lakoch v tom obchode, ktorý som našla ja nebolo ani stopy, no mali tam napríklad ELF veľké palety po 5 a menej dolárov, Revlon laky (škoda, že v hroznej farebnej kombinácii) a mnoho iného... no čo som tam nakoniec našla, to by ste mi asi ani neverili, preto pridávam aj dôkazový materiál v podobe fotky. Physicians Formula trio paletky po $ 3,50 a v bezchybnom stave!!! No nekúp to!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...