streda 25. septembra 2013

Blogerky challenge september/září

Ubehol ďalší mesiac a na portáli www.blogerky.cz sa opäť objavila nová výzva pre všetky blogerky. Tento mesiac, čiže september/září, bolo úlohou zostaviť outfit, ktorého súčasťou bude kockovaná košeľa. Inšpiráciou tejto výzvy pre www.blogerky.cz bol e-shop www.yes-eshop.cz, na ktorom môžete nájsť rôzne trendy kúsky, ako aj práve spomínané kockované košele. Keďže nás tieto výzvy vážne bavia, neváhali sme sa zapojiť ani tento krát. 

Keďže tu už máme jeseň, poriadne sa nám ochladilo a babie leto je v nedohľadne, zvolila som práve outfit do chladnejšieho jesenného počasia. Rozhodla som sa aj pre trend tzv. vrstvenia, či už v oblečení, ale aj v doplnkoch, pri náhrdelníkoch. Obyčajné úzke tmavé džínsy, ktoré by nemali chýbať v žiadnom šatníku som spárovala práve s kockovanou košeľou, cez ktorú by som prehodila ľahký svetrík previazaný opaskom a zaujímavú koženú bundičku. Na obutie som vybrala jazdecké čižmičky, pridala som kabelku s dlhým remienkom v tvare aktovky a všetko som okorenila úžasným trendy klobúkom. Outfit som doplnila dlhými jemnými retiazkami, náušničkami v tvare lístkov, náramkami a prstienkom. Farby som taktiež ladila do jesenných odtieňov a to červenej, zlatej a hnedej. Tento krát som môj výtvor doplnila aj o make-up, zvolila som rúžo-balzam Revlon Lip Butter v odtieni Red Velvet pre výraznejšie pery a jednoduchú gélovú linku a maskaru na oči. Už iba krásny krvavo-červený lak na nechty, parfum a bola by som hotová odísť z domu.


Dajte nám prosím do komentárov vedieť, či sa vám tento outfit páči, a ak máte blog či ste sa taktiež zapojili do výzvy od www.blogerky.sk, rady si pozrieme aj vaše výtvory.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...