štvrtok 5. septembra 2013

Empties august 2013

Robiť empties príspevky za uplynulý mesiac sme sa rozhodli preto, že máme jeden ohromný zlozvyk a to niečo začať používať a neminúť to. Ak ste na tom podobne a máte blog, tak to skúste aj vy. Budete prekvapené ako sa vám začnú vyprázdňovať poličky, krabičky so vzorkami... my si teraz nadávame, prečo sme s tým nezačali omnoho skôr O:)


Avon Naturals - Vyživujúci šampón a kondicionér v 1 na suché a poškodené vlasy s marhuľou a bambuckým maslom, 250 ml
Tomuto šampónu nemám čo vytknúť, celkovo šampóny z tejto rady Avonu mám celkom rada. Mal príjemnú vôňu, dobre penil, vlasy dobre umyl, nevysušoval, no ani som vlasy nemala rýchlejšie mastné ako obvykle.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, no rada skúšam rôzne druhy týchto šampónov z Avonu.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Prečo nie, ako bežný šampón, netreba však čakať žiadne zázraky.

Kiss My Face – Whenever Shampoo, 29 ml
Pri šampóne bolo už väčším problémom že nepení, mala som pocit že by mi vlasy poriadne neumyla ani celé fľaštička. Použila som ho asi na 2x no vždy som musela vlasy umyť ešte raz poriadne mojim bežným šampónom. Jediným plusom teda bola jeho príjemná vôňa po citrusoch. Je síce pekné, že je ten šampón vegánsky, no nedokáže si vôbec odviesť svoju prácu.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Určite NIE.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Nie, nie, nie.

Kiss My Face - Whenever Conditioner, 29 ml
S kondicionérom to už nebolo také tragické. Okrem rovnakej príjemnej vône aj zjemnil vlasy a zanechal ich pomerne hebké, nič extra však čakať netreba. Rozhodne však stojí za viac ako šampón z rovnakej rady.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? NIE

Či by tento produkt sovičky odporučili? Skôr nie, vo vegánskej kozmetike sa ale neorientujem, a tak pre tých ktorým to niečo hovorí to môže byť zaujímavý produkt.

Garnier Color Sensation - Farba na vlasy
Konkrétne túto radu farieb na vlasy mi dávnejšie odporučila kamarátka, pretože som sa jej s obdivom pýtala, ako je možné, že má vždy takú výraznú farbu vlasov. Keďže kvalita farieb, ktoré som používala predtým šla za posledné dva roky dolu vodou začal som skúšať iné a medzi nimi aj tieto od Garnier. A teda naozaj ich odporúčam aj vám, teda ak si farbíte vlasy a rady skúšate nie len nové odtiene, ale aj rôzne značky. Farba bola hustá, dobre sa rozotierala a tiež výsledný efekt bol presne taký, ako som očakávala. Krásna intenzívna farba, odtieň aký sľúbili na krabičke a ako bonus sa ani rýchlo nevymyla a vlasy si aj po niekoľkých týždňoch zachovali krásny lesk a zaujímavý aj keď už umývaním trochu zmenený odtieň. 

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Rozhodne áno, s kvalitou týchto farieb som veľmi spokojná.


TRESemmé - Color revitalize shampoo, 946 ml
Šampón na farbené vlasy s výťažkami zo zeleného čaju, rozmarínu a slnečnice, s ktorým som bola veľmi spokojná, čoho dôkazom je, že toto je už moje druhé takmer litrové balenie, ktoré som minula. Žiaľ túto značku na Slovensku nedostať, no keby bola bežne dostupná určite by som si tento šampón kúpila znovu a rada by som vyskúšala aj iné varianty.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Určite áno, na farbené vlasy je naozaj dobrý, len trošku vysušuje, preto treba používať spolu s kondicionérom, či už tejto alebo inej značky.

Softsoap – Coconut Island Quench Moisturizing body wash, 443 ml
Hydratujúci sprchový gél s kokosovým olejom, taký obyčajný za pár dolárov, ale fajn. Určite by som si ho kúpila znovu a rada by som vyskúšala aj iné „príchute“, pretože niektoré vyzerali naozaj lákavo. Opäť však vec aj keď obyčajná, ktorú u nás nedostať.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, lacný dobrý sprcháč, tak trochu mi tie „príchute“ pripomínajú DM-kovú Baleu.

Balea – Sprchový gél s vôňou fíg a čokolády, 300 ml
Ďalší z mnohých gélov z limitovaných edícií od značky Balea. Tento bol krémový s krásnou vôňou čokolády a fíg. Sprcháče od Balea mám veľmi rada a hlavne rada skúšam všetky tie nové zaujímavé „príchute“

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Samozrejme, Balea sprcháče vrelo odporúčame.
 

Veet Depilačný krém Bambucké maslo a ľalia, 400 ml
Toto je jeden z tých horších produktov, ktoré som kedy vyskúšala. Produktov od značky Veet som už vyskúšala mnoho, no tento mi nejak nesadol. Jedna sa ten krém zle nanášal, smrdel a to odstránenie chĺkov z nôh do 3 minút teda rozhodne nefungovalo. Vraj obsahuje komplex hydratačných látok, no na to by som sa tiež nespoliehala.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Túto konkrétnu variantu NIE

Či by tento produkt sovičky odporučili? Nie, nechceme aby ste boli sklamané, takže tento produkt vám neodporúčame.

Fa Sports - Double Power Sprchový gél, 50 ml
Táto malá vzorka sa mi tu už povaľovala dlhšiu dobu, tak som si ju už konečne vzala do sprchy. Sprcháč príjemne voňal, dobre penil, no nie je to niečo z čoho by som bola extra nadšená. Celkovo sprchové gély Fa ma extra nelákajú, skôr siahnem po rôznych zaujímavých „príchutiach“ od Balea.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Asi NIE.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Nebol vôbec zlý, no nepatrí k mojim obľúbencom.

Kiss My Face – Anti-stress Woodland Pine & Ginseng Relaxing Bath & Shower Gel, 29 ml
Tento sprchový gél vegánskej značky Kiss My Face sa ku mne dostal tiež prostredníctvom Ladybxu. Beriem to ako fakt že vegánske veci veľmi nepenia, no tento sprcháč mal aspoň skutočne príjemnú vôňu, takú sviežu ako keby ste sa prechádzali v ihličnatom lese kde tu i tam rastie citrónovník. Ako sprcháč teda nič moc, no ako pena do kúpeľa by bol myslím skvelý. 

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? MOŽNO, len neviem či je u nás vôbec dostupný.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, no nie ako sprchový gél ale skôr ako penu pre relaxačný kúpeľ.
 
Avon Foot Works - Deep moisturising cream, 75 ml
Zvyšok tohto krému sa nám v kúpeľni povaľoval už veľmi dlho a už bolo naozaj na čase minúť ho. Musíme priznať, že produkty z rady Foot Works od Avonu sú celkom kvalitné a hlavne voňavé. Celú radu letných produktov ste mohli vidieť v našich letných favourits. Tento krémik bol zo zimnej edície a mal jemne mentolovú parfemáciu. 

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Ak hľadáte hydratačný krém špeciálne na nohy, určite si prezrite najnovší Avon katalóg, produkty z rady Foot Works patria do bežného sortimentu a sezónne sa objavujú aj špeciálne série, ktoré sa vyznačujú hlavne zaujímavou vôňou.

Essence - 24h Hand Protection Balm Raspberry Chocolate Cookie, 75 ml
Tieto krémiky zo zimných limitiek Essence proste milujeme. Tento konkrétny je z tej staršej no myslím že sa v DMkách ešte nejaké dajú nájisť. Majú príjemnú vôňu, dobre hydratujú a vstrebávajú sa do pokožky. Naozaj im nemáme čo vytknúť, len dúfam že bude aj tento rok nejaká podobná limitka s krémami.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Určite ÁNO.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, niekomu by však mohla vadiť vôňa.

Avon Care - Silicon Glove Protective Hand Cream, 100 ml
Z tohto krému na ruky sme už mali len trošku, väčšinu sme minuli v zime kedy bol skvelým ochrancom rúk v mrazivej zime. Dobre hydratoval a bol hustý, vytvoril na rukách ako keby ochrannú vrstvu čo by však niekomu mohlo prekážať. Má aj trochu výraznejšiu vôňu ktorá by tiež pre nikoho nemusela byť plusom.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? MOŽNO, skôr v zime. 

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno no len v tom prípade ak vám neprekáža, že vytvorí na rukách ochrannú vrstvu, ktorá sa úplne nevstrebe.

Neutrogena - Hĺbkovo hydratačné telové mlieko Sensitive, 250 ml
Tento hydratačný telový skôr krém ako mlieko nemohol byť sklamaním, pretože je to Neutrogena, ktorej charakteristickou črtou je práve výborná dlhodobá hydratácia. Krém som používala hlavne v zime, pretože skutočne dobre hydratuje. Je bez parfemácie, hustejší no dobre sa rozotiera aj vstrebáva. Jeho používanie odporúčam hlavne večer aby si cez noc mohol splniť svoje poslanie.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, ak máte veľmi suchú pokožku a ešte ste telové mlieka od Neutrogena nevyskúšali, tak by ste to rozhodne mali napraviť.
 

Iseree - Cotton pads Soft, 120 ks
Kozmetické tampóny, ktoré sú v porovnaní so svojou nízkou cenou naozaj dobré. Sú stláčané, takže nepúšťajú chlpy a dobre sa s nimi odličuje.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno tieto tampóny vám skutočne odporúčame, kúpite ich v Lidl a napríklad v porovnaní s Bel sú omnoho kvalitnejšie. Treba sa pri kúpe pozrieť či sú to tie so stlačenými okrajmi a vytlačeným „vzorom“, lebo sa mi zdá, že majú aj iné varianty.

Sans Soucis - Moisture Aqua Benefits 24-h Care, 30 g
Tento hydratačný krém ktorý mi prišiel v Ladyboxe bol aj súčasťou mojich letných Favourites. Používala som ho najmä ráno keďže mal veľmi ľahkú textúru a tým pádom bol aj vhodný ako podklad pod make-up. Dobre hydratoval a vstrebával sa, mal príjemnú vôňu ktorú však po nanesení už nebolo cítiť, čo je veľké plus.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Veľmi rada, no je pomerne drahý a myslím že sa dajú nájsť aj lacnejšie alternatívy, takže skôr NIE. 

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, ale jeho cena je vysoká.

Saloos - Lemon Tea Tree Hydrofilný odličovač, 5 ml
Skúsiť tento odličovač bolo veľmi zaujímavé, prečo s ničím podobným sme sa ešte nestretli. Bol to olejček, ktorý ste nakvapkali na navlhčený (namočený a vyžmýkaný) kozmetický tampón a odlíčili ste sa s ním ako s klasickým dvojzložkovým odličovačom. Bola som naozaj prekvapená, keď dokázal odlíčiť aj ťažšie rozpustnú špirálu. Navyše celkom pekne voňal a neštípali z neho oči ani pokožka okolo očí.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? Asi ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Prečo nie, je to zaujímavý výrobok a máme s ním dobrú skúsenosť.

Essence - My Skin Normal to dry skin, 50 ml
Tento pleťový krém patrí k tým jemnejším, aj keď je určený aj na suchú pokožku. Krém má príjemnú ovocnú vôňu, je však trošičku mastnejší, takže ak máte mastnú pleť alebo ho chcete používať ako hydratačný krém pod make-up, tak vám ho veľmi neodporúčame. Tento krém je určený na mladú pleť, však čo iné by ste od Essence čakali.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Asi NIE, v poslednej dobe sme vyskúšali hneď niekoľko omnoho lepších krémov.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Iba na veľmi mladú pleť, inak veľmi nie.

Essence Pure Skin – Purifying nose strips, 3 ks
Každej z vás určite dobre známe čistiace pásiky na nos. S ich novou variantou sme síce neboli až také spokojné, ale stále sú to asi najlepšie pásiky na slovenskom trhu a ešte k tomu za rozumnú cenu. Viac o týchto pásikoch sa dočítate tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/08/old-vs-new.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, lepšie pásiky na nos za pár centov asi nezoženiete.


Garnier Essentials Sensitive – Upokojujúci odličovač 2 v 1, 200 ml
Toto je môj dlhodobo najobľúbenejší odličovač. Aj keď som sa teraz dala na skúšanie rôznych nových, tento ma nikdy nesklamal a určite si ho ešte v budúcnosti budem kupovať. Je to dvojzložkový odličovač (jedna zložka založená na báze vody, druhá na olejovej báze) bez alkoholu a parfemácie vhodný pre citlivú pleť. Je určený aj na vodeodolný make-up a jeho zloženie je obohatené o výťažky z rastlín a pro-vitamín B5.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, hlavne na odličovanie očí, pretože vôbec neštípe. Samozrejme potom odporúčame pleť ešte dočistiť, pretože po jeho použití zostane mastná.


Catrice - Infinite Matt up to 18h Make Up, 30 ml
Môj obľúbený make-up ktorý sa momentálne nenachádza v aktuálnej ponuke Catrice, no od jesene by sa mal opäť objaviť na pultoch v novej vylepšenej forme. Ja som sa predtým ako vypadol predzásobila takže som mala hneď doma náhradu za tento už maximálne minutý, z ktorého som vyškrabala všetko čo sa dalo. To je asi jeho jediná nevýhoda, že pumpička nie je zrejme až po spodok, a tak posledné zvyšky treba pracne vydolovať.
Podrobnejšiu recenziu o tomto make-upe nájdete v nasledujúcom článku: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/01/make-up-pod-15.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, a už som zvedavá aj na jeho novú podobu, ak však bude viac-menej  nezmenená, tým s mastnejšou pleťou alebo tým ktoré uprednostňujú matný finnish odporúčam make-up prepudrovať.
 
Catrice - Skin Finish Compact powder, 10 g
Môj obľúbený púder, ktorý žiaľ od jesene vypadáva zo sortimentu Catrice. Tento púder som používala naozaj veľmi dlho a bola som s ním maximálne spokojná. Ešte mám jedno skoro minuté balenie a potom si budem musieť hľadať nového miláčika.
Viac o tomto púdri nájdete v nasledujúcom článku: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/01/make-up-pod-15.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, škoda že už ho kúpite iba vo výpredaji a viac nie. No možno to bude tak ako s niektorými inými produktami, že ich trebárs na jar vrátia v novom balení.
 
Essence - Liquid eyeliner, 3 ml
Túto linku som dostala v nejakom balíčku od Essence zo súťaže na facebooku asi pred vyše rokom a môžem teda povedať že vydržala naozaj dlho a to som ju používala celkom intenzívne. Odvtedy už zmenila balenie, no v stojanoch sa dá zohnať jej novšia verzia. Ja som s ňou bola veľmi spokojná, je normálnej čiernej farby, má pomerne dobrú výdrž a celkom dobre sa mi s ňou kreslilo.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, no momentálne je moja zásoba rôznych tekutých liniek pomerne obsiahla.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, no hlavne tým ktoré už majú skúsenosti s tekutými linkami, má štetčekový aplikátor s ktorým to môže byť pre začiatočníčky ťažšie.

Essence – Kiss Care Love Lipbalm, 04 Caribbean Sunrise, 4g
Tento balzam skvele ovocne voňal, celkom dobre hydratoval, no veeeľmi sa trblietal. Ale bol to skôr shimmer, trblietky na perách vôbec nebolo cítiť, takže vôbec nebol nepríjemný. Určite nepatrí k najhorším, ale ani k tým najlepším.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? MOŽNO, ale momentálne máme doma zásobu balzamov tak na niekoľko rokov.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Ale áno, prečo nie, ak máte radi shimmer na perách, tak by sa vám mohol hodiť do vašej zbierky.

Avon - Lollipop Balzam na pery
Tento balzam sa nám už na poličke, v kabelkách, na nočnom stolíku a všade možne povaľoval už riadne dlho a až teraz sme ho konečne minuli. Voňal tak sladko cukríkovo a celkom dobre hydratoval. Aj keď máme zásobu iných omnoho lepších, tento určite nepatril k tým zlým. 

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Asi ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Ak si objednávate z Avonu a nemáte práve zásobu balzamov tak na 100 rokov dopredu, tak sa určite pozrite po balzamoch, pretože ich mávajú v rôznych zaujímavých „príchutiach“.
  
Maybelline - Define-a-lash maskara Black
Toto bola zrejme celosvetovo prvá špirála s gumenou kefkou, ktorú som si po prvý krát kúpila v UK ešte ako čerstvú novinku. Presne si pamätám bilboardy na autobusových zastávkach, na ktorých bolo napísané „Každé 3 sekundy sa na svete predá jedna takáto maskara“. To bolo vlastne po prvý krát kedy som so zvyškom sveta prepadla mánii nazvanej gumené a neskôr plastové plastové kefky. Poviem vám, odvtedy som si špirálu s obyčajnou kefkou už nekúpila. Táto špirála sa stále dá kúpiť a toto je naša možno už aj 20-ta v poradí. Nečakajte od nej žiaden dramatický efekt, je totiž vhodná skôr na denné, prirodzené líčenie. V dnešnej dobe, keď sa na vás nová mega úžasná novinka vrhá od každého výrobcu to už teda nie je žiadna bomba, no niekedy si ju kupujem, asi z nostalgie.
 
Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? To skôr nie, ako som už spomenula, momentálne sú už na trhu lepšie, no ak chcete skúsiť prvú špirálu s gumenou kefkou, toto bola ona.


Nivea Visage Pure Effect Hĺbkovo čistiace peelingové obrúsky 3 v 1
Z týchto obrúskov od Nivea som mala iba jednu vzorku a musím vám povedať že mi to úplne stačilo. 3 v 1 týchto obrúskov spočíva v tom, že jedna strana je jemná a má hĺbkovo čistiť a odstraňovať make-up, pozor však nie očný make-up, keďže sa máte vyhnúť kontaktu s očami. Druhá strana obrúska je peelingová, má odstraňovať odumreté kožné bunky a zjemňovať pleť, no keď by ste to očakávali od obrúska, rýchlo na to zabudnite, je na to príliš jemný, v podstate ako bežný obrúsok. Treťou funkciou má byť predchádzanie vzniku nečistôt bez podráždenia pleti, čo po jednom použití potvrdiť neviem, no nie som o tom presvedčená, taktiež ma trochu po použití štípala pleť, no nebolo to nič strašné. Jedinými výhodami týchto obrúskov je príjemná vôňa a to že boli naozaj dobre vlhčené.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? NIE

Či by tento produkt sovičky odporučili? Nie, keď, tak jedine ako náhradu toneru na dočistenie pleti, pokiaľ ju nemáte príliš citlivú.

Nivea - Smooth Sensational Krémové telové mlieko
Síce som si v poslednej dobe zvykla skôr na husté maslá, toto bola celkom zaujímavá vzorka. Toto nové telové mlieko od značky Nivea bolo pomerne riedke, no veľmi dobre sa rozotieralo, rýchlo sa vstrebalo a hydratácia bola tiež obstojná. Navyše ak si dobre pamätám aj príjemne voňalo.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? ÁNO, toto telové mlieko ma naozaj zaujalo.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, ak práve zháňate nejaké nové telové mlieko vyskúšajte ho, keďže je jemnejšie neodporúčam ho na veľmi suchú pokožku, no na normálnu je ako stvorené.

L’Oreal - Studio Secrets Professional Smoothing perfecting primer
Našťastie sme mali iba vzorku a nevyhodili sme za to peniaze, lebo v tomto prípade by som to poslala výrobcovi s fotkou ako dôkazom a bločkom na preplatenie. Toto bolo čosi hrozné! Báza bola hustá, takže sa horšie rozotierala a nedala sa jej naniesť tenká vrstva. Po začatí s make-upom sa s ním začala nejak zvláštne spájať a zlievať, zvýraznila úplne všetky póry a nedokonalosti pleti, ktoré mala zakryť, kvôli jej nefunkčnosti znemožnila naniesť tenkú vrstvu make-upu a po tom, čo som s tým celým bojovala asi 10 minút som od zlosti vzala odličovací obrúsok, celé som to zotrela a keďže som reálne niekam šla začala som odznova s inou osvedčenou bázou.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? NIE, v žiadnom prípade, ani zadarmo by sme ho nechceli!!!

Či by tento produkt sovičky odporučili? Nie, toto si rozhodne nekupujte!

Macadamia - Natural Oil Deep Repair Masque
Zatiaľ sme ju vyskúšali len vo veľkosti vzorky z Ladyboxu, no presvedčila nás natoľko, že sme sa rozhodli si objednať plné balenie. Nie nadarmo je na ňu toľko pozitívnych ohlasov najmä od zahraničných beauty gurus, je vážne skvelá. Vlasy mám dlhé a pomerne hrubšie, končeky trochu rozštiepené, no hneď po prvom použití boli moje vlasy oveľa jemnejšie, lesklejšia a vyzerali zdravšie. Rozhodne si myslím že si zaslúži všetku tú pozornosť ktorej sa jej dostáva.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? ÁNO. Už sa tak stalo, spolu aj s ďalším produktom od Macadamie, na ktorých podrobnejšiu recenziu sa môžete tešiť v budúcnosti.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Určite áno, maska je ideálna najmä pre suché a poškodené vlasy, no ja by som ju odporučila každému kto chce pre svoje vlásky len to najlepšie.

Lavera - Restoring Day Cream
Vzorky krémov Lavera máme z LadyBoxu a teda našťastie po prvých vzorkách ružového krému, ktorý veľmi nepríjemne a neskutočne silno voňal, sme teraz dostali krém so znesitelnejšou parfemáciou. Krém bol taký priemer, dobre sa rozotieral, priemerne hydratoval a zvláštne (nechcem súdiť či dobre alebo zle) voňal, no tá vôňa našťastie v tomto prípade nebola taká intenzívna.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? Asi NIE, pleťové krémy od značky Lavera nás veľmi nezaujali.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Skôr nie, na trhu je veľa lepších denných krémov. Jedine ak si potrpíte na bio a vegánske výrobky a so značkou Lavera ste sa nezoznámili prostredníctvom už spomínaného LadyBoxu, tak vám odporúčame pozrieť sa na certifikovaný bio sortiment tejto značky.

Garnier - Moisture Match Dry to very dry skin
Vzorka jedného z nových krémov Garnier na suchú až veľmi suchú pleť. Tohto krému boli už dávnejšie v časopise EVA na vyskúšanie hneď tri varianty. Zatiaľ sme skúsili iba tento na suchú pleť a teda nebol vôbec zlý. Bol však veľmi, veľmi hustý a síce to má byť denný krém, ja by som ho skôr odporučila na noc. Príjemne voňal a veľmi dobre hrydratoval, no keďže my máme skôr normálnu pleť, pre nás to bola iba dobrá vzorka na vyskúšanie. Som zvedavá na ostatné varianty, ktoré sa nám povaľujú v krabičke so vzorkami.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? Tejto konkrétnej varianty NIE, pretože nevyhovuje typu našej pleti.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, ak máte veľmi suchú pleť a hľadáte nový krém, tak sa v obchode pozrite po tejto konkrétnej variante.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...