piatok 6. septembra 2013

Veľké sklamanie

Tak toto som teda ešte nezažila! Neklamem!

Pred pár dňami sa mi minul môj obľúbený odličovač od Garnier a keďže v USA taký nedostať rozhodla som sa skúsiť dáky iný. Jediný dvojzložkový od značky Neutrogena, ktorý som tu našla som si už kúpila predtým, no nechala som ho sestre na Slovensku, a tak som chcela vyskúšať znovu niečo iné. Dopredu som si kúpila krémový odličovač Neutrogena, ktorý sľuboval odlíčenie aj vodeodolného make-upu a keďže s podobným od Olay sme mali výbornú skúsenosť doma, tak som neváhala. No v prvý večer, keď prišlo na lámanie chleba, pretože Garnier sa už minul, nastúpila Neutrogena. To teda bolo, šúchala som, škrabala, štípali ma oči... a teda kým som z očí dostala MaxFactor False Lash Effect 24 h (podotýkam, že obyčajnú nie vodeodolnú variantu), tak mi to trvalo asi 5 minút. Hneď na druhý deň som teda šla znovu skúsiť šťastie. Toľko som skúmala, hľadala, vyberala (aj keď veľmi nebolo z čoho), až som si kúpila odličovač značky Simple. Opäť sľuboval aj odlíčenie vodeodolného make-upu, no to ste mali vidieť to čo ma čakalo večer. Ten prosím pekne s tou špirálou ani len nepohol. Tiene, báza, linka... všetko zmizlo po 2 sekundách, no špirála vyzerala ako čerstvo nanesená, tak som to po chvíli vzdala, zobrala som ten Neutrogena krém a šúchala som a šúchala.

Neutrogena Eye makeup remover lotion




Z tohto Neutrogena odličovaču som naozaj sklamaná, pretože od takej známej značky som čakala viac. Síce sa snažil a pomaličky som s ním tú špirálu dala dolu, viac som ju omrvila, než by sa bola bývala rozpustila.

Naše hodnotenie

Simple Eye make-up remover


Toto je jedno veľké sklamanie, pretože na obale sľubujú odlíčenie vodeodolnej špirály, no v skutočnosti s ňou ani len nepohol, ani náznakom. Príde mi tak dobrý na odličovanie swatchov z rúk, ale teda tá cena bola neprimeraná ak ho mám používať iba na to. Tento odličovač však na rozdiel od predošlého vôbec neštípal, je veľmi jemný, takže by bol určite vhodný na citlivú pleť.

Naše hodnotenie

Keďže nemienim opäť vyhadzovať peniaze na ďalší zrejme nefunkčný odličovač, tak si asi budem musieť kúpiť novú špirálu :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...