pondelok 9. septembra 2013

Revlon Diamond lust

Človek, tak ako ja, závislý na trblietavých a obzvlášť strieborných tieňoch, by rozhodne neodolal možnosti mať niečo takéto vo svojej zbierke. 

Aj keď na fotke na prvý pohľad až tak trblietavo nevyzerajú, tak naozaj sú. Myslím, že kúpou týchto tieňov od Revlonu z edície Diamond lust som definitívne odhalila tajomstvo trblietajúceho sa Edwarda z Twilightu! Mono tiene v odtieni 100 Celestial Silver ma upútali hneď na prvý pohľad, ani som im nemusela venovať hlbšiu myšlienku, či niečo také potrebujem, pretože som ich musela mať.
V podstate to ani nie je tieň, ale iba samé väčšie a menšie trblietky v miniatúrnom množstve strieborných práškových tieňov. Pod tieto tiene však potrebujete bázu, čím krémovejšia bude, tým viac striebra sa vám na viečka podarí naniesť. Keďže tieto tiene sú skoro ako trblietkový pigment, tak si treba tiež dávať pozor na ich opadávanie počas nanášania, pretože ich potom len veľmi ťažko dáte dolu z líc a nosa.
Aj keď nie sú až tak pigmentované a väčšinu tieňu tvoria trblietky, tak na večerné či príležitostné líčenie je to určite dobrý pomocník.

Síce som čakala trochu silnejšiu pigmentáciu, no rozhodne to nie je ani z ďaleka tá najhoršia vec, akú som si kedy kúpila.

Naše hodnotenie




A čo vy? Tiež máte závislosť na trblietavých tieňoch, linkách, lakoch a všetkom ostatnom čo trblietavé môže byť alebo skôr uprednostňujete matné a krémové odtiene?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...