nedeľa 10. novembra 2013

Covergirl EyeEnhancers + swatche

Značka Covergirl patrí v USA k veľmi populárnym a to nie iba kvôli svojim priaznivým cenám, ale aj kvôli veľmi dobre hodnoteným produktom. Osobne som vyskúšala mnohé produkty ako špirálu, make-up, korektor, púder, produkty na pery, laky na nechty a tiež nasledovné paletky tieňov. 
Tieto paletky som si vybrala hlavne preto, že boli v akcii za polovičnú cenu, no a nekúp to za polovicu. Z mnohých farebných kombinácií som si vybrala nasledovné dve, ktoré obsahovali farby, ktoré sa mi zdalo, že nemám vo veľkých Zoeva paletách.

Covergirl EyeEnhancers - 224 Prom Queen

Covergirl EyeEnhancers - 276 Sugar Coated

Tieto tiene som si vybrala kvôli prekrásnym farbám, no ich kvalita v prípade niektorých odtieňov nie je až taká výborná ako by sme očakávali. Niektoré odtiene sú slabšie pigmentované, pigmentácia ostatných je priemerná. Tie slabšie pigmentované odtiene sú aj viac kriedové. Samozrejme je iné, keď robíme swatch prstom a keď nanášame tiene štetcom. Swatche sme taktiež robili bez použitia podkladu pod tiene, takže v prípade ich nanášania na bázu je pigmentácia vďaka jej zvýrazneniu a fixácii tieňov silnejšia.

Naše hodnotenie 

Covergirl EyeEnhancers - 224 Prom Queen


Covergirl EyeEnhancers - 276 Sugar Coated


A čo vy? Mali ste už niekedy možnosť vyskúšať nejaké tiene od Covergirl? Ako ste s nimi boli spokojné? Nás tieto kvalitou až tak neoslovili, no odtiene sú naozaj prekrásne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...