utorok 5. novembra 2013

Favourites október 2013 - Em

Aj v októbri som si našla obľúbencov, bez ktorých som si jesenné dni jednoducho nevedela predstaviť.


Vlasová kozmetika

Organix Repairing Awapuhi Ginger shampoo
Skúšať šampóny je naozaj zábava, hlavne ak sú naozaj dobré. Tento od značky Organix určený na suché vlasy bol opäť ďalším prekvapením. Nie len, že má pekné balenie, ale príjemne vonia a vlasy sú po jeho použití jemné a lesklé.

Telová kozmetika

Essence of Beauty Sunblossom Body lotion
Toto telové mlieko malo krásnu vôňu, ktorú bolo cítiť ešte dlho po jeho použití. Taktiež sa veľmi rýchlo sa vstrebávalo, čo som oceňovala každý večer.
Bath & Body Works Sweet Cinnamon Pumpkin Hand cream
Krémik na ruky s jesennou vôňou som si síce šetrila aby mi zostalo ešte aj na budúci jesenný mesiac, lebo je to predsa len B&BW, ale jeho vôňa je veľmi pekná, rýchlo sa vstrebáva, na rukách nezanecháva mastnú vrstvu a ja ho úplne zbožňujem.

Pleťová kozmetika

Tu som mala rovnakých obľúbencov ako minulý mesiac, inak som nevyskúšala nič prevratné čo by stálo za zmienku.


Make-up

Covergirl Invisible Concealer, odtieň fair
Tento mesiac som mu teda riadne dala zabrať, niekedy to proste bez poriadnej dávky korektora nejde. S týmto od Covergirl som celkom spokojná, nezanáša sa do pórov, nezlieva sa a v mojom prípade veľmi dobre funguje s make-upom od Covergirl aj od Maybelline.

Essence Marble Mania Lipgloss, odtieň 04 Swirly Toffee
Pekný hnedý, po nanesení na pery veľmi prirodzený odtieň s jemnými rôznofarebnými trblietkami je ako stvorený na tie jesenné dni, kedy nemáte náladu na udržiavanie dokonalo narúžovaných pier. Lesk sa dá naniesť aj bez zrkadla a jeho neutrálna farba sa hodí k jeseni.

Catrice Defining Duo, odtieň 050 Apricot Smoothie
Dvojfarebný blush od Catrice mám veľmi rada, pretože je dobre pigmentovaný a tak sa dá naniesť v jemnej vrstve, no tiež sa dá použiť ako výrazná lícenka. Vďaka svojej farbe vždy tvár rozžiari a pridá jej svieži vzhľad.

Essence Eyebrow Stylist set
Tento mesiac ma nejak prešla lenivosť a farebnú špirálu na obočie som vymenila za môj obľúbený set od Essence. Z tohto setu používam bledší odtieň. Viac o tomto sete sa dozviete v našej recenzii tu: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/08/essence-eyebrow-stylist-set.html

Essence Lash & brow gel mascara
Po vyplnení obočia tieňom ho treba aj zafixovať a na to používam priehľanú gélovú špirálu od Essence. Recenziu na túto špirálu máme tu: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/08/essence-lash-brow-gel-mascara.html

Maybelline Color Tattoo, odtieň 25 Bad to the Bronze
Minulý mesiac som po poriadnych nákupoch viacerých odtieňov striedala všetky nové, no tento mesiac som akosi skončila pri používaní iba bronzového odtieňu v kombinácii s čiernym tieňom so Zoeva palety.

Lak na nechty

SinfulColors, odtieň 1211 Out of Bounds
Tento lak som si kúpila pred dvoma mesiacmi a ja som ho nejak stále nechávala smutne ležať na poličke až kým som mu nedokúpila kamaráta a to môjho nasledujúceho obľúbenca. Nie len, že sa k sebe veľmi hodia, ale tento lak od SinfulColors tak dobre kryje, že stačí naniesť jednu vrstvu.

Covergirl Outlast Stay Brilliant Glosstinis, odtieň 620 Pyro Pink
Tento lak z limitky The Hunger Games Catching fire je veľmi pekný v obale a ešte krajší na nechtoch. Celkovo mi príde ako jeden z najkrajších z celej kolekcie. Viac o tejto limitke a ostatných lakoch, ktoré máme si môžete pozrieť tu:


Móda

Humanic hnedé topánky
Hnedé plátené topánky s aplikáciami z kvetinkovej látky mám ešte z minulého roka a úplne ich zbožňujem, pretože sú veľmi pohodlné. Doma mám ešte aj čierne, tak už sa na ne teším a dúfam, že v novembri keď sa vrátim ich ešte budem môcť trochu vynosiť.

Jedlo

Starbucks Pumpkin Spiced Latte
Keď vám dva týždne nejde internet a vy sa musíte s notebookom vždy trepať do kaviarne, tak vedzte, že v Amerike to nie je až taká otrava. Pretože tu môžete ísť do Starbucksu a popri surfovaní na internet si namiesto doma uvarenej obyčajnej kávy môžete popíjať fantastické Pumpkin Spiced Latte.
Po kávu so Starbucksu však nemusíte chodiť až do USA, nájdete ho aj v Čechách, určite v Prahe a možno aj v iných väčších mestách, len by ma zaujímalo, či aj tam dostať tieto sezónne špeciálne nápoje.

Hudba

Bastile – Things we lost in the fire
Úžasná pesnička, to si musíte vypočuť. Predošlú Pompeii určite poznáte a ak sa vám páčila tá, zaručene si budete púšťať stále dookola aj túto.
http://www.youtube.com/watch?v=MGR4U7W1dZU

TV/Film

The Big Bang Theory
V októbri sa rozbehli všetky sezónne seriály, no pre mňa mala jeden z najlepších štartov zaručene The Big Bang Theory, ani sa mi nechce veriť, že už začala 7. séria tohto úžasného seriálu. Aj keď tento seriál kvôli svojmu špecifickému humoru neosloví každého, fanúšikovia Star Treku, komixov a nekonvenčných postáv si určite prídu na svoje.


Amazing Race
Túto reality show sme zatiaľ u nás nemali, pretože jej prevádzka je veľmi finančne nákladná, no v USA patrí k jedným z najobľúbenejších a momentálne začala už jej 23. séria. My sme so Zettou pozerávali už celú minulú sériu a aj keď je dosť problém dostať sa k predošlým, určite budeme pozerávať minimálne všetky série, ktoré pôjdu odteraz. V tejto šou dvojice cestujú okolo sveta po rôznych exotických, neznámych aj populárnych miestach a mestách, tam dostávajú nápovedy, plnia rôzne úlohy, ktoré sú často spojené s kultúrou alebo zvykmi danej krajiny a víťazný tím vyhrá 1 milión dolárov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...