štvrtok 7. novembra 2013

Maybelline BABY LIPS v DM-ke!!!

Dnes pri bežnej obhliadke noviniek v DM som si skoro ústa zabudla zatvoriť! Maybelline BABY LIPS balzamy na pery a ešte k tomu vo výhodnom balení so špirálou Maybelline Rocket Volume alebo Maybelline Colossal Volume. Cena za oba tieto produkty dokopy je 7,99 €, vidno to aj na nalepenej cenovke.

My sme síce už mali možnosť vyskúšať si všetky druhy momentálne predávaných BABY LIPS balzamov, no mnohé z vás to určite poteší. Ak vás zaujíma širšia ponuka týchto balzamov pozrite si naše nasledovné články http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/07/maybelline-baby-lips.html a http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/10/maybelline-baby-lips-dr-rescue.html

Mám pre vás však aj malé sklamanie a to, že tieto nesmierne obľúbené balzamy na pery sú u nás zatiaľ v predaji iba v dvoch odtieňoch a to 005 Quenched (modré balenie, balzam je bez pigmentácie) a 025 Pink Punch (ružové balenie). Druhý menovaný ste už dokonca raz mali možnosť vyhrať v našej GA, takže jedna z našich čitateliek si ho už mohla vyskúšať v predstihu.

Uvedenie Maybelline BABY LIPS na slovenský a český trh je pre mňa celkom prekvapením. Zachytila som mnohé špekulácie a tiež nejasné odpovede na tému týchto balzamov, no nečakala som, že ich v našich obchodoch uvidíme tak skoro a bez zbytočného cirkusu.

A čo vy? Tešíte sa, že si tieto balzamy konečne budeme môcť kúpiť v obchodoch, tak ako ostatní ľudia všade inde vo svete? Ktorá varianta či odtieň sa vám najviac páčia a chceli by ste aby sa objavili aj u nás? Naše najobľúbenejšie sú momentálne Dr. Rescue s obsahom mentolu.

4 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Rado sa stalo, len sa treba poponáhľať, lebo dnes som bola v DM a už tam mali iba pár tých s tým modrým balzamom. Skôr sa treba pozrieť v predajniach mimo frekventované miesta, táto DM v ktorej som bola ja je v nákupnom centre, takže tam sa to určite minie skôr.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...