sobota 22. marca 2014

Catrice Luxury Lacquers LE v DM

Už aj v DMkách nájdete novú lakovú limitku od Catrice, ktorá má názov Luxury Lacquers a v jej ponuke nájdete až 24 lakov v 4 rôznych kategóriách. (Kompletný prehľad limitky nájdete tu http://nightowlsdaily.blogspot.sk/nova-limitka-catrice-luxury.html). V stojane v DMke sa však nachádza iba 15 lakov, ostatné odtiene kúpite napríklad v e-shope mel.sk, ktorý ponúka túto limitku kompletnú. 


My z tejto limitky zatiaľ žiaden lak nemáme aj keď sú mnohé z nich lákavé, možno si to ešte časom rozmyslíme a nejaké z nich prikúpime do našej zbierky.

Ak vy z tejto limitky už niektoré laky máte, dajte nám vedieť. Rady sa prídeme pozrieť na to ako vyzerajú na nechtoch. Hlavne tie holografické a duochrome vyzerajú úžasne.

4 komentáre:

  1. Kočky, ja mám už 3 holografické a 2 duochrome a som z nich nadšená! Predovšetkým ten oranžový duochrom je prekrásny, že som si skoro kúpila druhé balenie. A čoskoro budú aj na blogu, jeden z nich môže byť aj dnes ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie duochrome sú veľmi pekné, ten čo máš na blogu je asi naj a potom sa nám páči aj ten tmavší bronzový, no ten v DM nemajú. Určite si niektoré z nich ulovíme časom aj my.

      Odstrániť
  2. Tie laky sú úžasné! Keď som ich videla v drogérii, mala som chuť si ich zobrať aj so stojanom :D


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...