nedeľa 7. septembra 2014

New in august 2014

Celý august prešiel nejak extrémne rýchlo, dokonca som ani nemala čas nakupovať. Keby som nebola objednávala z e-shopov kvôli iným ľuďom asi by som vám v tento mesiac ani nemala čo ukázať. Nakoniec však predsa mám pár vecí z mel.sk a muastore.co.uk


Essence My Skin - Refreshing Cleansing Wipes
Tieto čistiace obrúsky prešli zmenou nie len balenia, ale aj zloženia. Tak uvidíme či budú stále štípať. Obsahujú výťažky z uhorky a limetky, sú určené na normálnu pleť, ktorú by mali osviežiť a rozžiariť.

Essence My Skin - Mattifying Cleansing Wipes
Tieto zmatňujúce obrúsky s výťažkami z liči a hrozna sú určené na zmiešanú pleť. Mali by jej dodávať hydratáciu a zároveň pleť zmatňujú, čo by malo byť vidieť hlavne v oblasti T-zóny. Ešte som ich neskúšala, ale určite sa o nich čoskoro dočítate v empties.


Essence - Studio Nails 24/7 Nail Base
Na mel.sk mali akciu na najlepší base coat aký sme kedy vyskúšali, preto som si ho kúpila aj do zásoby. Keďže si nie som istá, či sa vo výpredaji objavil iba preto, že dostane nový obal, alebo ho úplne vyradia z ponuky, rozhodla som sa spraviť nám malú zásobu. Okrem troch na fotke som objednala ešte jeden, no ten som už aj používala.


MUA - The Artist Collection Multi-use Palette
Táto paletka bola k objednávke na britskej stránke MUA k nákupu nad určitú hodnotu zadarmo. Keďže som nie pre seba objednávala kopu vecí, tak mi nakoniec vyšlo aj na paletku zadarmo. Paletka obsahuje 6 očných tieňov, ktoré vidíte v prvom rade. V druhom rade sa nachádzajú 2 blushe, 1 bronzer a 1 rozjasňovač.



MUA - Out There Plumping Lip Gloss, odtieň Shocking Pink
Tento lesk bol zase v 50% zľave. Vybrala som si krikľavo ružový odtieň, ktorý je naozaj dobre pigmentovaný.



MUA Luxe - Powerbrow Shape + Highlight, odtieň Fair
Už dávnejšie MUA uviedla do predaja svoju luxusnú edíciu, v ktorej sa nachádza aj takáto ceruzka na obočie s rozjasňovačom. Z jednej strany sa nachádza tenká vysúvacia ceruzka a z druhej rozjasňujúca tyčinka. Odtiene sú naozaj pekné, tak dúfam, že sa s ňou bude dobre pracovať.



4 komentáre:

  1. Aj ja by som privítala tú paletku zdarma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé věci :)) Paletka MUA vypadá skvěle :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nedám dopustiť na vlhčené obrúsky Essence, ale tie s granátovým jablkom. Pre mňa najlepšie na svete. Ale aj tieto uhorkové mám rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tie uhorkové vždy trochu štípali v okolí očí, teraz tieto nové som ešte neskúšala. Tiež som zvedavá na tie fialové s liči, tiež ešte neprišli narad.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...