utorok 11. októbra 2016

New in USA 2016 #1

V zahraničí nakupujeme rady nie len preto, že tam dostaneme to, čo na Slovensku nemajú, ale aj preto, že je to často krát aj lacnejšie. Tieto pomerne veľké americké nákupy sme rozdelili do dvoch príspevkov a síce je to zbierka toho, čo som nakúpila za niekoľko letných mesiacov a niektoré vtedy novinky už až také nové nie sú, veríme že vám tieto príspevky poslúžia napríklad ako inšpirácia. Väčšinu týchto produktov môžete kúpiť aj v e-shopoch jednotlivých značiek a tie drogérkové zase hlavne prostredníctvom britských e-shopov ako boots či lookfantastic.


The Original Beauty Blender Makeup Sponge
O tejto malej zázračnej ružovej špongii na makeup už počul snáď každý, kto sa oň aspoň trochu zaujíma. Po namočení zväčší svoj objem, makeup sa do nej tak nevpíja a pomáha ho naniesť v rovnomernej vrstve, ktorá je prirodzenejšia, má vyššie krytie a vyhnete sa stopám po štetinkách na rozdiel od štetcov na makeup.



Real Techniques – Blush Brush
Niekoľko štetcov od značky Real Techniques, za ktorou stoja slávne sestry, make-up artistky a youtuberky Sam a Nic z Pixiwoo už v zbierke máme. Sú to veľmi kvalitné syntetické štetce, ktoré sú dokonale navrhnuté a priam uľahčujú aplikáciu produktov. 


Na štetec na lícenku už pokukujeme dlhšie, no nikdy sme naň doteraz nemali šťastie, keďže bol vždy všade vypredaný. Keď som ho konečne uvidela, hneď sa mi rozžiarili oči. Má veľmi jemné štetinky, akurátnu veľkosť a hustotu štetiniek, zaoblený tvar a dobre vyváženú rúčku, aby sa s ním ľahšie pracovalo. Ideálny je na nanášanie púdrových produktov, no keďže je syntetický, je vhodný aj na nanášanie tých krémových či tekutých.


Wet n Wild – Large Eyeshadow Brush
Wet n Wild prišli na trh s novou sadou štetcov, ktorá už na prvý pohľad vyzerá veľmi lákavo. Sú syntetické, majú ergonomicky vytvarovanú rúčku a štetinky sú bielo-ružové, čo je veľmi pekný detail. 


Tento veľký štetec na očné tiene mi hneď padol do oka. Je skvelý na nanášanie tieňov na celé viečko a taktiež sa s ním dajú rozmazať v záhybe oka či zospodu. Keďže je štetec syntetický je vhodný na práškové, krémové aj tekuté produkty.


Urban Decay – Eyeshadow Primer Potion, Original
Slávny podklad pod očné tiene od Urban Decay je nám už vec dobre známa, a keďže nám už pomaly ale isto dochádza, vyzdvihla som v Sephore jeho ďalšie balenie. Základný odtieň Original má telovú farbu, takže zjednotí farbu viečka, vyhladí ho, jemne zmatní a pripraví na aplikáciu očných tieňov. Tie sú s použitím tohto podkladu intenzívnejšie, ľahšie sa rozmazávajú dostratena, nezlievajú sa do vrások a vydržia po celý deň.



Wet n Wild – Photofocus Eyeshadow Primer, 851A Only a Matter of Prime
Na tento podklad pod očné tiene som počula samé chvály. Má spĺňať všetky vlastnosti kvalitného podkladu, ako aj Primer Potion, stojí však len zlomok ceny toho od Urban Decay. Rozdiely, ktoré som si zatiaľ všimla sú, že je skôr bezfarebný a zanecháva saténový finiš, jeho výdrž však musíme ešte otestovať a už sme veľmi zvedavé.

  
Too Faced – Chocolate Bar Palette
Produktom ktorým som si urobila najväčšiu radosť musí byť rozhodne paletka očných tieňov od Too Faced. Po dlhom rozhodovaní som si vybrala originál Chocolate Bar, hoci aj Semi-Sweet či Bon Bons paletky vyzerali veľmi lákavo. Obsahuje celkovo mix 16 matných a trblietavých tieňov, ktoré obsahujú kakaový prášok, čo im dodáva úžasnú kakaovú vôňu.


Celý článok o tejto prekrásnej paletke aj s detailnými fotkami nájdete tu: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/too-faced-chocolate-bar.html


Wet n Wild – Eyeshadow Trio, 335 Silent Treatment
Neodolala som ani jednej z novších trio paletiek od Wet n Wild. Tiene opäť nesklamali a majú rovnako výborné vlastnosti. Rozjasňujúci tieň určený pod obočie a tieň na očné viečko majú saténový odlesk zatiaľ čo tieň určený do záhybu viečka je matný a obsahuje trblietky. Trio Silent Treatment spolu krásne ladí a dá sa s ním vyčarovať krásny smoky look.


Wet n Wild – Eyeshadow Single, 251B Crème Brûlée
Očné tiene od Wet n Wild majú nepomerne úžasnú kvalitu voči svojej cene. Majú výbornú pigmentáciu, výdrž a krásne sa rozmazávajú. Výnimkou nie je ani tento matný mono-tieň v telovej farbe, ktorý som si vzala najmä za účelom podkladu a na rozmazávanie tieňov v záhybe oka smerom k obočiu, kde viečko rozjasní a pozdvihne.



Maybelline – Color Tattoo 24hr Concentrated Crayon, 715 Lavish Lavender
Krémové očné tiene Color Tattoo už dávno nemajú iba formu v kalíšku. Maybelline na trh prinieslo aj koncentrovaný pigment vo forme výsuvnej jumbo ceruzky. Najviac ma zaujal odtieň Lavish Lavender, čo je veľmi metalická striebristo fialová farba. 


Odtieň je fakt krásny, výrazný a pigmentovaný, nanáša sa hladko a rovnomerne, dá sa krásne rozmazať dostratena, či navrstviť pre viac intenzívny finiš. Jediné čo ma však sklamalo je výdrž, ktorá je oproti pôvodným Color Tattoo len veľmi priemerná a tiene sa pomerne rýchlo zlievajú do vrások. Nehodlám ho však zatracovať, dám mu ešte šancu a rozhodne ho skúsim naniesť na rôzne podkladové bázy, čo by malo výdrž predĺžiť.


Maybelline – Color Tattoo Eye Chrome, 520 Khaki Kool
Ďalším novším produktom z rady Color Tattoo sú tekuté metalické očné tiene Eye Chromes. Vybrala som si odtieň Khaki Kool, čo je intenzívne metalický zlatý kaki odtieň a veľmi ľutujem že som si ich nekúpila viac. 


Tieň sa nanáša veľmi jednoducho a rovnomerne, má klasický aplikátor ako zvyknú mať lesky na pery. Ak ho chcete rozmazať do stratena, treba to urobiť veľmi rýchlo, keďže tieň už po pár sekundách zaschne a už s ním nepohnete. Jeho výdrž je skutočne dlhotrvácna a s jeho odstránením si teda obyčajná micelárka neporadí.


Physicians Formula – Organic Wear Jumbo Lash Mascara, Ultra Black
Špirála, na ktorú už roky počúvame chválu od amerických youtuberiek bola na našom nákupnom zozname už dávno. Počkala som si teda na výhodnú akciu „Buy 1 get 1 free“ na značku Physicians Formula, ktoré sa v drogériách v USA pravidelne opakujú a neváhala som. Je zo 100% prírodného pôvodu, má plastovú eko-kefku, ktorá je recyklovateľná a sľubuje veľké, husté dramatické riasy.



Maybelline – Lash Sensational Luscious, 701 Blackest Black
Táto špirála od Maybelline sa už začína objavovať aj v našich drogériách medzi jesennými novinkami. Je novou variáciou špirály Lash Sensational, ktorú sme si veľmi obľúbili, ako si môžete prečítať v podrobnej review tu: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/maybelline-lash-sensational-review.html. Nová Luscious má špeciálnu kefku ktorá riasy obalí od korienkov a vytvaruje ich do tvaru vejára. Obsahuje vzácne oleje, vďaka ktorým riasy zostanú jemné na dotyk a nebudú sa drobiť.


Maybelline – The Falsies Push Up Angel, 501 Blackest Black
Táto špirála je akoby pokračovaním na špirálu The Falsies Push Up Drama. Push Up Angel je stále horúcou novinkou v USA a na pulty drogérií sa dostala len v septembri. Dizajnéri sa opäť pohrali s kefkou a vytvorili unikátny ohnutý tvar, ktorý má zúbky iba z vrchnej strany. Kefka sa má postarať o to aby riasy obalila od korienkov, rozčesala a vytvarovala smerom k vonkajšiemu kútiku a vytvorila takzvaný „winged“ efekt. Zloženie špirály má zase za úlohu tento efekt „anjelých krídel“ udržať na mieste po celý deň.

DUO – Striplash Adhesive, White/Clear
Umelé riasy sú niečím s čím sa chcem pohrať už dlhšiu dobu. Niekoľko párov sa povaluje v našej zbierke už dlhšie, no nikdy som nemala poriadne lepidlo s ktorým by som mohla pracovať. Ako som si postupne všímala, všetky moje obľúbené youtuberky používajú lepidlo od DUO a tak som sa rozhodla zaobstarať si práve to. Zvolila som si jeho verziu, ktorá je po nanesení biela a zaschne do priesvitna. Už len sa naučiť si tie riasy aplikovať!
(Veľmi sa ospravedlňujem, ale tento produkt sme zabudli odfotiť a zistili sme to až pri uverejňovaní príspevku. Fotku určite čoskoro doplníme)


Ardell – Individuals, Medium
S predchádzajúcim produktom súvisia aj tieto individuálne umelé riasy. Zvolila som si strednú dĺžku, keďže sa mi zdala najvhodnejšia na zvýraznenie rias pri vonkajšom kútiku a bude tiež zaujímavé vyskúšať s nimi rôzne špeciálne či halloweenske looky.

1 komentár:

  1. Štětce od Real Techniques miluju, několik jich doma mám a používám je každý den. Paletku Wet'n'Wild jsem si tenkrát dovezla také, ten spodní stín je dokonalý naopak ten tmavě hnědý mi přijde takový křídový. Tekuté Color tattoo bych ráda zkusila,vypadá skvěle. :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...