sobota 25. mája 2013

Maybellin Explosive Pink duo pack

Pri mojej poslednej, spočiatku celkom nevinnej, návšteve DMky som mala v pláne vyhnúť sa stojanom s dekoratívnou kozmetikou veľkým oblúkom. Stačil mi však iba jeden pohľad tým smerom a keď som zbadala akési škatuľky v strede stojanu s Maybelline, musela som to ísť bližšie preskúmať. 

Boli to Maybelline Duo Pack-y v dvoch variantoch. Každý z nich obsahoval riasenku The Rocket Volum‘ Express a krémový tieň Color Tattoo 24HR v čiernom odtieni (pravdepodobne) Timeless Black alebo v staroružovom odtieni Pink Gold. 







S riasenkou The Rocket Volum' Express som bola spokojná a plánovala som si ju kúpiť znova (review tu), tak ako aj s tieňmi Color Tattoo 24HR (review tu) a keď som videla, že v pack-u sa nachádza jeden z mála nových odtieňov, po ktorom som pozerala už dlhšiu dobu, bola to pre mňa jasná kúpa. 

Nehovoriac o cene, ktorá bola 8,49 €, pri čom samotná riasenka stojí, ak ma pamäť neklame, 9,99 € a tiene 6,49 €! Takáto ponuka sa neodmieta a dúfam, že Maybelline bude mať ešte veľa podobných.

Job well done Maybelline! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...