štvrtok 27. júna 2013

LadyBox máj 2013

Hoci k nám už o chvíľku dorazí netrpezlivo očakávaný júnový LB, my sa predtým vrátime ešte k tomu májovému a spravíme si malú rekapituláciu.
Krabička prišla opäť ružová ako aj minulý mesiac, plná produktov z telovej, pleťovej, vlasovej aj dekoratívnej kozmetiky.

 
Lambre Tekuté očné tiene, odtieň 05, 3,5 ml
Tieto tekuté očné tiene boli personalizovaným produktom a po prvý krát bola dokonca možnosť zvoliť si odtieň podľa vlastného výberu. Prišiel mi mail s možnosťou výberu dvoch farieb a to fialovej a hnedo-béžovej. Keďže som sa tej sýtej fialovej na obrázku trochu zľakla stavila som na klasiku a neutrálny béžový odtieň. Tiene sú krásne krémové, dobre rozotierateľné, po zaschnutí sa nerozmazávajú a aplikátorom na aký sme zvyknuté z leskov na pery môžete jednoducho korigovať množstvo produktu, ktorý chcete použiť. Odtieň môžete docieliť od jemnej béžovej až po výraznejšiu hnedú, podľa množstva aké nanesiete, obsahuje tiž množstvo jemných zlatých trblietok a zlatý shimmer. Dajú sa použiť aj ako tekutá linka. Tekutých tieňov sa v našej zbierke mnoho nenachádza a tak som sa potešila že do nej pribudne tento príjemný odtieň. Bola som však trošku sklamaná keď som videla boxy iných blogeriek, že z tej „fialovej“ sa nakoniec vykľul tiež krásny unikátny bielo-perleťový odtieň, ku ktorému by som sa priklonila asi najskôr... čo už, moja chyba.




Le Chaton Výživná tvarohová maska s medom, 100 g
Maska bola ďalším plným a personalizovaným produktom v boxe. Je určená pre zmiešanú pleť, má regeneračné a skľudnujúce účinky. Obsahuje množstvo vitamínov, med, maslo a tvaroh z kozieho mlieka, ktorého čiastočky sa v maske nachádzajú. Taktiež príjemne vonia a rozhodne sa u nás nestratí.



Lee Stafford Dry Shampoo Original, 50 ml
Ďalšou vecou z májového boxu je toto cestovné balenie suchého šampónu v spreji od značky Lee Stafford. Spokojnejšia by som už ani nemohla byť, po 1.) pretože z dvoch možností ktoré sa mohli nachádzať v boxe (lesk na vlasy a práve suchý šampón) sa ku mne dostala tá, ktorú som viac chcela a skôr využijem, po 2.) pretože už dlhú dobu sledujem najme zahraničné beauty gurus básniť o rôznych suchých šampónoch a obzerám sa po dostupnej variante v našich drogériách.


Iven Cosmetics Collagen Špeciál s Elastínom, 10 ml
Ak sa nemýlim tento produkt sa už raz objavil v konkurenčnom boxe. Tento výrobok ma veľmi nezaujal, no uvidíme, možno vyskúšam, možno posuniem ďalej. Kolagén viaže vodu a pôsobí na elasticitu pleti a je to teda pomerne drahá záležitosť, keďže 50 ml stojí v prepočte cez 44 €.


Palmer’s CBF Lotion, 50 ml
Ďalší výrobok americkej značky Palmer’s v LB, čo ja hodnotím pozitívne, a tento krát je to konkrétne pleťové mlieko s kakaovým maslom a vitamínom E. Je hydratujúce, zmäkčujúce, vyhladzuje suchú pokožku a je vhodné na použitie aj ako prípravok po opaľovaní do týchto horúcich letných dní. Má úžasnú kakaovú vôňu a ľahko sa rozotiera.
V boxe sa ako bonus nachádzala aj vzorka spevňujúceho telového masla od značky Palmer’s.


Duck Island Bath Foam & Shower Gel Mandarin & Bergamot, 30 ml
Táto pena do kúpeľa/sprchový gél je od britskej značky Duck Island a vraj sa v minulosti objavila aj v Glossyboxe. Je to cestovné balenie v rozkošnej fľaštičke so sviežou citrusovou vôňou, ktorá mi tak trochu, ehm dosť, pripomína Jar na riad. V týchto horúcich dňoch však rozhodne osvieži.


Marvis pasta Classic Strong Mint, 10 ml
Posledným a bonusovým produktom je táto vzorka zubnej pasty Marvis s príchuťou mäty. Na letné dovolenkové obdobie ako vyšitá a ak si dobre spomínam, táto pasta sa v niektorom z predchádzajúcich mesiacov nachádzala aj v americkom Birchboxe.


A teraz trochu čísiel!!!
Cena Ladyboxu pre Slovensko je 15,- €
Hodnota všetkých produktov a vzoriek ktoré sme v boxe mali je 31,73 € + Duck Island (cena nebola uvedená)

Ani májový Ladybox opäť nesklamal. Skvelý výber produktov a možnosť vlastnej personalizácie je tiež veľké +

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...