štvrtok 4. júla 2013

LadyBox jún 2013

Opäť je tu čas na recenziu Ladyboxu, tento krát ešte za horúca. Na ten júnový sme si museli dobrú chvíľku počkať a tak sa pozrime či to čakanie naozaj stálo za to. 


Mixa 24h upokojujúci hydratačný krém, 50 ml
Mixa je novinkou na našom trhu, táto francúzska značka sa špecializuje najmä na starostlivosť o suchú pleť. V Ladyboxe sme si našli 24h upokojujúci hydratačný krém, ktorý obsahuje 8% glycerínu a výťažkov z ruže, je bez alkoholu a parabénov a má hypoalergénne zloženie. Hoci nemám až takú citlivú pleť, hydratovať ju treba a ja tento krém veľmi rada vyskúšam. 


Figs & Rouge AloeVera & Mint Balm, 17 ml
Tento multifunkčný balzam je vyrobený 100% z prírodných ingrediencií. Vyživuje, upokojuje, zvláčňuje, hydratuje, chráni pleť a má ten najrozkošnejší obal. Milujem takéto oldschoolové plechovky :D Z balzamu sa teším, určite ho využijem a ani vôňa mäty mi neprekáža, jediná mätová vec ktorú nemám rada je ten keksík Mäta.


Inglot blush, odtieň 29, 6 g
Znovu-zaradenie značky Inglot bolo najväčším lákadlom tohtomesačného boxu. Vopred bolo avizované, že sa bude jednať o produkt na tvár a ako sme sa mnohé správne nazdávali išlo o lícenku. Ku mne sa dostal odtieň 29, čo je síce pekná farba, ale niečo podobné sa už v mojej zbierke nachádza (MUA Blusher 4 a tiež lícenka Fleur De Santé – Soft Peach z LB November 2012). A ďalšia vec, freedom system je síce fajn, ale nemienim si kvôli jednému blush-u kupovať magnetickú paletku od Inglotu, tieň minule som niekde upratala, ale toto neviem kam napchám, čiže ak máte nejaký nápad, do komentárov s ním ;)

  
Porovnanie s blushom MUA


Porovnanie z ľava do prava MUA, Inglot, Fleur de Santé

Salcura Topida, 15 ml
Topida sprej na intímnu hygienu má prírodné zloženie a je veľmi účinný pri liečbe, ale aj prevencii proti kvasinkovej infekcii najmä v horúcich letných dňoch. Nenadchne, ani neurazí, do zásoby pre istotu.


Kiss My Face Anti-Stress Shower & Bath Gel, 29 ml
Opäť značka Kiss My Face, tentokrát však produkt na telo a to antistresový sprchový gél. Tento vegánsky a 100% prírodný sprcháč má mať vôňu borovice a ženšenu a vonia...no tak...vegánsky :D


Duck Island Body Lotion Mandarin & Bergamot, 30 ml
Znovu britská značka Duck Island, znovu vôňa mandarínka & bergamot ( alebo ako to ja volám vôňa Jari), no tento krát telové mlieko. Ja len skromne dúfam že značka Duck Island už nevyrába nijaký produkt s touto vôňou! 


Weleda šampón, 2 x 10 ml
V boxe sa ako bonus nachádzali 2 vzorky šampónu Weleda a to regeneračný s výťažkami z ovsa a ošetrujúci s výťažkami z prosa.


Vichy BB krém Idéalia SPF 25
Táká vec so vzorkami make-upov, BB-čiek a podobne, nie že by mi nejako extra vadilo že sa v boxe nachádza fóliové vrecúško ako bonus, ale keď už ste ho tam dali, ako v prípade tohto BB krému od Vichy, nebolo by zlé dať tam viac odtieňov (light aj medium) a nie iba jeden, medium, ktorý sadne len istému percentu žien. Tie vrecúška sú vzorky zadarmo, tak nevidím problém v tom aby nemohli byť umiestnené viaceré odtiene, pretože keď dostanem odtieň, ktorý vôbec nesedí tónu mojej pleti, pochopiteľne ho nevyskúšam.


Kiss My Face Whitening Toothpaste, 21 g
Zase pastaaa??!! Ako ja viem že to je bonus, to bola aj tá minule, a celkom som sa z nej potešila, ale pasta každý mesiac?? Ako možno každý takýchto vzoriek zubnej pasty nemá doma celú kopu ako ja, ale keďže ma nimi zásobila aj sestrička u zubára, ďalšie už fakt nepotrebujem. Ďalšími alternatívami namiesto pasty boli tiež šampón a kondicionér Kiss My Face a niektorý šťastlivci dostali zase mini rúž MUFE.


A teraz trochu čísiel!!!
Cena Ladyboxu pre Slovensko je 15,- €
Hodnota všetkých produktov a vzoriek ktoré sme v boxe mali je 27,80 € + Duck Island telové mlieko a Kiss My Face zubná pasta (cena nebola uvedená)

Z niektorých vecí sa veľmi teším, z iných nie až tak. Uvidíme ako bude vyzerať box na budúci mesiac, keďže sa Ladybox a Senzabox spájajú. V júli nás čaká špeciálna edícia s podtitulom Just Married a vraj to bude veľkolepé. Bude mi však chýbať staré logo Ladyboxu, ktoré pôsobilo tak pekne luxusne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...