piatok 2. augusta 2013

Úlovky z DM-ky a Tesca

Tak vám poviem, ja by som asi potrebovala limit na platobnej karte, lebo sa niekedy fakt nevieme ovládať. Aj keď sestra povedala, že by sme si zaslúžili taký 5,- €, no ja som usúdila, že za to by sme nič nekúpili, tak sme sa dohodli na 20,- €, ale teda nedala by som si to za nič na svete.

Ako vždy boli sme sa "pozrieť" v DM a keďže sme mali plno kupónov s 25% a 50% zľavami, tak sme ich museli využiť, aby nám náhodou neprepadli.

Ďalší sprchový gél Balea, tým vôňam sa proste nedá odolať, napríklad tento vonia úplne ako čerstvo nakrájaný ananás.


Olay odličovač očného make-upu, mali sme naň 50% zľavu, tak smi si kúpili na skúšku.


Aj na tento výrobok sme mali kupón. Tieto vlhčené tampóny od Bel sme tiež zatiaľ nemali, takže ďalšia pre nás nová vec na testovanie.


Kupón sme mali aj na tento sprej, teda hocijaký z tejto edície a teda dobre sme si vybrali, pretože má sviežu ovocnú vôňu.


Keď už máme tie kupóny, tak je škoda nevyskúšať nové veci, hlavne ak je na ne 50% zľava. Rozhodli sme sa preto prihodiť do košíka aj harmonizujúcu hydratačnú masku na normálnu a suchú pleť od značky Lavera, uvidíme čo to bude za zázrak.


Do Tesca sme sa pôvodne šli pozrieť iba na Essence stojan, či tam náhodou nemajú naše obľúbené odlakovače Essence Studio nails Better than gel nails 3 in 1 remover, o ktorých sme sa dozvedeli, že na jeseň vypadnú zo sortimentu. Tie tam síce nemali, no mali veľa iných vecí.

Odlakovače od Essence s vôňou kokosu a papaje.


Essence Stay matt lip cream, z ktorých sme doteraz žiaden nemali a chceli sme vyskúšať, či sú naozaj matné. A sú ;) teda minimálne ten čo sme si vybrali my v odtieni 01 Velvet Rose je.



Úplnou náhodou sme v Tescu narazili na plné regály britskej kozmetiky Grace Cole England, ktorá rozhodne pôsobí luxusnejšie než bežné značky v našich obchodoch, a preto som bola skutočne prekvapená a ani som tomu veriť nechcela, že by ju mohli mať u nás v Tescu.

Jedná sa o kozmetiku, ktorú by som sortimentom prirovnala k značke The Body Shop, no Grace Cole je 3x lacnejšia. V Tescu je na ňu momentálne 25% zľava (zrejme sa jedná o uvádzaciu zľavu, pretože mali plné regály a doteraz sme tam túto značku nikdy nevideli, aj keď musíme priznať, že tam taj často na nákupy kozmetiky nechodíme). Značku som spoznala v USA čo je trochu paradox, no naozaj sa mi zapáčila.

Momentálne sme si kúpili iba telový píling s vôňou ananásu a pashion fruit, no určite sa tam po minutí časti našich obrovských zásob vrátime.



Nafotila som vám aj ostatné produkty, no fotky sú trochu rozmazané, keďže nakupujúci v obchodoch, predavačky aj SBSkari mi vždy chodia v obchodoch za zadkom ako keby som ich chcela vykradnúť predajňu, pod takým nátlakom sa nedajú spraviť dobré fotky, hlavne nie mobilom :/

Telové pílingy, no uznajte, že takýto výber ovocných vôni na leto ako stvorených nemá žiadna iná značka.


Telové mlieka


Sprchové gély


V Tescu mali tiež nové balzamy od Dermacolu, ktoré sa na BABY LIPS od Maybelline podobajú ešte viac, než tie od Essence. Žiaden sme si nekúpili, pretože balzamov na pery máme doma asi 20 a tieto nás veľmi neočarili. No ak ich niektorá zháňate, tak skúste Tesco ;)


Uf nejak sme toho veľa nakúpili, toto hlavne nebolo celkom všetko, zastavili sme sa aj v H&M a tam moja karta trpko zaplakala po tretí krát.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...