pondelok 7. októbra 2013

Empties september 2013

Ani tomu nemôžeme uveriť, že september je už za nami a my máme opäť plno prázdnych balení od rôznych produktov. Opäť sme úspešne minuli aj niekoľko dávno začatých balení a vzoriek, takže hlavnú myšlienku našich empties sme tiež naplnili. Ak vás zaujíma čomu všetkému sme tento mesiac dali zabrať a vymačkali sme z toho aj posledné kvapky, tu sú naše empties za september.


Revlon - ColorSilk 42 Medium Auburn
Dlhotrvácna farba na vlasy bez obsahu amoniaku s UV filtrom pre ochranu vlasov pred slnečnými lúčmi. Táto farba na vlasy bola naozaj super voľba a určite si ju ešte pred odchodom kúpim. Farbu na vlasy od Revlonu som mala už aj predtým, no z inej rady a musím povedať, že táto bola ešte lepšia. Pri výbere ma oslovilo hlavne jej zloženie bez amoniaku, ktoré síce vo svete farbenia vlasov bolo novinkou už pred mnohými rokmi, no ponuka takýchto farieb je stále dosť obmedzená. Bola som veľmi prekvapená, pretože farba sa napriek tomu, že je z ryšavých odtieňov takmer vôbec nevymývala.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, túto farbu si určite ešte kúpim.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Keby bol dostupný aj na našom trhu, tak rozhodne ÁNO. Vo všeobecnosti však odporúčam farby na vlasy bez amoniaku ;)

Garnier Fructis - Pure Shine Posilňujúci šampón, 250 ml
Šampón, ktorý má zabraňovať usadzovaniu vodného kameňa vo vlasoch a dodávať im zdravý lesk. Na obale konkrétne nešpecifikované zložka má neutralizovať tvrdú vodu a zabraňovať ukladaniu vápenatých usadenín vo vlasoch a aktívne výťažky z ovocia majú zase vlasy posilňovať. Šampón neobsahuje silikón, parabény ani farbivá. Tento šampón som si priniesla zo Slovenska a veľmi skoro som ho prestala používať, pretože žiadne zázraky s mojimi vlasmi nerobil. Keďže mi ho však po pár mesiacoch povaľovania sa v sprche prišlo ľúto, tak som ho predsa len minula. Nebola to žiadna sláva, no aspoň pekne voňal.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Na tento konkrétny šampón asi NIE, no na iný šampón od Garnier Fructis by sme sa určite dali nalákať.

Či by tento produkt sovičky odporučili? NIE, radšej skúste niečo iné.
  
Clairol - Herbal Essences Color Me Happy Shampoo, 347 ml
Šampón na farbené vlasy s extraktom z ruží a príjemnou kvetinovou vôňou. Tento šampón má tak ako všetky podobné produkty ochraňovať a vyživovať farbené vlasy. Bol síce lepší než ten od Garnier, no trochu vlasy vysušoval. Nebolo to však nič čo by kondicionér či maska nespravili. Ak vám je balenie povedomé, tak vás rozhodne vaše oči neklamú. Šampóny a kondicionéry tejto značky sa dajú kúpiť aj na Slovensku, minimálne sa dávnejšie dali, tak snáď je to ešte pravda, pretože ak je na nich niečo výnimočné, tak u väčšiny je to úžasná vôňa. Ja som túto značku objavila pred 5 rokmi v Anglicku a vtedy som si ju veľmi obľúbila.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Opäť na tento konkrétny šampón na farbené vlasy zrejme NIE, no s inými produktmi od tejto značky máme iba dobré skúsenosti.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Tento šampón na farbené vlasy odporúčame iba v kombinácii s kondicionérom.


Aveeno - Daily Moisturizing Lotion with natural colloidal oatmeal, 354 ml
Toto telové mlieko bolo skutočne hodné svojej ceny niečo pod 10 dolárov. Malo ľahké zloženie, rýchlo sa vstrebávalo a pokožka bola po jeho použití citeľne jemnejšia. Jeho 24 hodinovú hydratáciu, ktorá pri pravidelnom používaní skutočne bola, zaručuje zloženie s obsahom ovsa. Telové mlieko bolo bez parfemácie a malo iba jemnú neutrálnu vôňu. Páčilo sa mi aj balenie s pumpičkou.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Rozhodne ÁNO, škoda že táto značka nie je dostupná na Slovensku.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO

Bodycology - Exotic cherry blossom Foaming body wash, 473 ml
Zbožňujem voňavé sprchové gély a tento teda voňal naozaj zaujímavo exoticky a pritom úžasne. Keby sa ma niekto spýtal ako vonia Japonsko, tak by som povedala, že ako tento sprcháč. Bodycology je ďalšia značky, ktorú by som rada videla aj v našich obchodoch, pretože za priemerné ceny ponúka jedny z najvoňavejších drogérkových sprchových gélov a telových mliek. V zásobe máme ešte pár produktov, takže l tejto značke ešte budete počuť.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Sto krát ÁNO!

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, tá vôňa bola omamná!


Bath & Body Works - Superfruit 2 in 1 body scrub + wash - Venice Dolce Berry, 226 g
Tento sprchový gél a peeling v jednom bol jedna lahôdka. Úžasne penil, a taktiež si zodpovedne plnil úlohu peelingu. Mal stredne jemné zrniečka a aj čiastočky, ktoré sa pukali a rozpúšťali pri sprchovaní. Jeho vôňa, ako aj všetkých B&B Works produktov je úplne dokonalá. Sladká, no svieža ovocná vôňa černíc, malín a podobných berries po každom sprchovaní prevoňala celú kúpeľňu. Bolo ju tiež cítiť aj z pokožky, ktorá po použití taktiež zostala jemná a hladká.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, aj keď produkty Bath & Body Works nie sú najlacnejšie, míňala by som na ne peniaza zase a znova donekonečna, oplatí sa do nich investovať.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ak máte radi sladké ovocné vône a dostanete sa ku kozmetike Bath & Body Works určite neváhajte.

Eveline Cosmetics - Diamond washing peeling-massage anti-cellulite with caffeine, 50 ml
Toto cestovné balenie peelingu k nám prišlo v Ladyboxe a rada som ho vyskúšala. No nebolo to teda nič moc. Anti-celulitídne účinky, ak aj náhodou nejaké má, sa nedajú posudzovať po použití cestovného balenia, no ako peeling bol veľmi slabý. Bol veľmi jemnučký a ja skôr uprednostňujem hrubšie peelingy. Mal však príjemnú citrusovú vôňu, ktorá bola asi jeho jediným plus.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? NIE, pochybujem že by spravil niečo s celulitídou a ako peeling to nie je nič extra.

Či by tento produkt sovičky odporučili? NIE.

Avon Foot Works – Cinnamon Orange Smoothing scrub, 75 ml
Scrub na nohy od Avonu z myslím, že minuloročnej zimnej edície sme paradoxne používali viac v lete ako v zime. Tento scrub sa mi veľmi páčil, pretože má jemné zrniečka, ktoré pokožku zjemnia a očistia, no zbytočne ju nepodráždia. Scrub funguje dobre aj na hrubšiu kožu na pätách, ktorej hlavne počas leta v kombinácii s krémom z tejto edície dodával hydratáciu a svieži vzhľad. Scrub mal navyše krásnu pomarančovú vôňu s náznakom škorice.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, tento scrub nám naozaj vyhovoval.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, ak hľadáte nejakú dobrú starostlivosť o nohy, určite sa porozhliadnite po nejakej Avon lady ;)

Avon Skin So Soft - Mineral gems diamond blush hand cream, 75 ml
Tento krém sa mi povaľoval v nočnom stolíku už dlhšiu dobu, tak som sa konečne donútila ho domíňať. Nie že by bol zlý, to určite nie je, no vždy som mala po ruke nejaký voňavejší a lepší. Tento vonia tak trochu zvláštne, tak glycerínovo. Ani hydratácia nie je najlepšia. Obsahuje malé trblietavé ružové čiastočky, no nečakajte, že sa budete trblietať ako Edward z Twilightu, pokožku to len jemne rozžiari.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Asi NIE, myslím, že napríklad Essence krémy na ruky sú lepšia investícia.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Skôr NIE.

Essence - 24h Hand Protection Balm Caramel Hot Chocolate, 75 ml
Tieto krémiky na ruky sú také neodolateľne voňavé, že si vôbec nevieme vybrať vôňu a tak ich striedame. Tento mesiac som minula ďalší a to konkrétne Caramel Hot Chocolate z minuloročnej zimnej limitky. Krém sa rýchlo vstrebáva do pokožky a dobre ju hydratuje.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, Essence už aj zverejnila aké krémiky budú v tohto ročnej limitke, takže už sa nevieme dočkať. Na týchto krémoch sme také závislé, že si vždy kúpime nie po jednom, ale po dva z každého.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Určite ÁNO, tieto krémiky sú zimné „must have“ ;)

Garnier Mineral – InvisiCalm deodorant, 150 ml
Toto sú naše najobľúbenejšie deospreje zo všetkých, ktoré sa v obchodoch dajú zohnať. Deodorant je bez obsahu alkoholu, takže nedráždi pokožku, krásne vonia a vďaka špeciálnemu zloženiu nezanecháva fľaky na oblečení. Taktiež má veľké plus za balenie, pretože namiesto klasickej automatickej pumpičky a plastového vrchnáčika má veľký vrchnáčik, ktorý má vstavanú pumpičku a tá sa dá zamknúť západkou na zadnej strane. Vďaka tomuto vylepšeniu predídete prípadnému uniknutiu spreja v kabelke a tiež neustálemu hľadaniu vrchnáčika.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, deospreje od Garnier si pravidelne kupujeme v rôznych variantách a väčšinou ich máme doma poriadnu zásobu a tak sa nám často stáva i to, že máme naraz otvorených niekoľko sprejov.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, hlavne ak hľadáte produkt, ktorý nezanecháva fľaky na oblečení.


Up & up (Target) - Makeup remover cleansing towelettes, 30 ks
Tieto čistiace obrúsky boli naozaj dobré. Boli dostatočne veľké, vyrobené z hrubšieho kvalitného materiálu, tak akurát mokré a tak mi boli dokonalým pomocníkom pri odličovaní. Čistiace obrúsky sú obohatené o vitamín E a výťažky z kamiliek. Obrúsky sú hypoalergénne, bez obsahu alkoholu a olejov.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO

Garnier Skin Naturals - Pure Active ExfoBrusher, 150 ml
Ak máte aj vy z času na čas pocit, že vaša pleť potrebuje poriadne vyčistiť, skúste napríklad tento ExfoBrusher od Garnier. Poriadne vyčistiť tvár síce dokážu aj scruby, no tento produkt je omnoho účinnejší, hlavne ak máte problémy s akné a veľmi mastnou pleťou. Čistiaca tekutina, ktorou sa pleť čistí prostredníctvom gumenej kefky, obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá účinne bojuje proti akné. Produkt odstraňuje z pokožky tváre aj prebytočný maz a kefky sa zase stará o odstránenie odumretých buniek a poriadne vyčistenie pórov. Mne sa tento produkt osvedčil najlepšie počas leta.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Skôr ÁNO, bol to dobrý produkt.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ak hľadáte niečo nové v boji proti akné a mastnej pleti, tak skúste výrobky z rady Garnier Pure Active.


Balea Young - Soft & Care Čistiace obrúsky na pleť Green Coconut, 25 ks
Balea obrúsky mám vo všeobecnosti najradšej. Sú pevné, dobre vlhčené a dobre očistia pleť od make-upu. Konkrétne tieto, ktoré boli limitovaná edícia spĺňajú všetko spomínané, tiež dobre voňajú, ale jemne štípu, teda najmä pri prvých použitiach trochu štípali. Stále sú to však veľmi dobré obrúsky a patria k mojím obľúbeným, možno skôr však iná „príchuť“.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, možno skôr však inú „príchuť“, ale ak by iné nemali, tak aj tieto. Stále si myslím že sú to najlepšie pleťové obrúsky v pomere cena vs. kvalita v drogérkach.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, tieto konkrétne by však asi nevyhovovali citlivej pleti.

Lirene - Micelárna voda pre oči a tvár 3 v 1, 200 ml
Prišla v Ladyboxe a môžem povedať, že som si ju po čase veľmi obľúbila. Odlíčiť make-up síce nezvládne, no nie je to ani niečo čo by som od nej vyžadovala. Používala som ju buď večer na konečné dočistenie pleti, alebo na vyčistenie pleti ráno pred tým ako som si išla nanášať make-up. Na toto mi výborne vyhovovala, taktiež nelepila a ešte aj príjemne voňala.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? Asi ÁNO, zrejme vyskúšam aj iné, no nevylučujem že sa k nej nevrátim.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ja som s ňou bola veľmi spokojná.

Essence Pure Skin – Purifying nose strips, 3 ks
Ďalšie balenie starých známych čistiacich pásikov na nos od Essence. Tento krát je to už to nové balenie. Viac o týchto pásikoch sa dočítate tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/08/old-vs-new.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Jasné, lepšie pásiky na nos za pár centov asi nezoženiete.


Olay - Total effects, 15 ml
Túto vzorku denného krému od Olay som mala z DM-ky a veľmi dlho sa nám povaľovala v krabičke spolu so zvyškom rôznych vzoriek, až kým som po nej nesiahla ako po kréme vhodnom na leto. S9ce sa nachádza až v septembrovom empties, lebo som ho minule až začiatkom tohto mesiaca, no používala som ho na striedačku s inými produktmi hlavne počas leta. Krém má ochranný faktor SPF 15 a aj jeho vôňa mi pripomínala opaľovací krém. Krém sa dobre a rýchlo vstrebával a na moje prekvapenie nebol ani príliš mastný, preto som ho používala ako podklad pred nanesením make-upu.

Či by si sovičky kúpili plné balenie tohto produktu? Asi ÁNO, zatiaľ som nezisťovala cenu za plné balenie, ale tento krém bol rozhodne fajn.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ale skôr na leto, hlavne kvôli tej zvláštnej vôni.

Catrice - Skin Finish Compact powder, 10 g
Tie zvyšky v rohoch sa míňajú najťažšie, pretože vždy keď sa ponáhľam radšej siahnem po novom púdri. Konečne sa mi však podarilo minúť aj druhý zvyšok tohto púdru od Catrice. Rovnaký púder sa objavil aj v minulomesačných empties. Našu recenziu naň nájdete tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/01/make-up-pod-15.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO

Či by tento produkt sovičky odporučili? Áno, škoda že už ho kúpite iba vo výpredaji a viac nie. No možno to bude tak ako s niektorými inými produktami, že ich trebárs na jar vrátia v novom balení.

Essence - Studio nails 24/7 nail base, 8 ml
Tento podkladový lak je skutočne produkt na nezaplatenie. Má jemne krémovú farbu a po zaschnutí je takmer úplne priehľadný. Vďaka hustejšej konzistencii výborne vyplní všetky nerovnosti na povrchu nechtov, rýchlo schne a nechty naozaj dobre chráni pred zafarbením od lakov (hlavne červených odtieňov). Viac o tomto laku sa dozviete v našej recenzii tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/02/nail-tips.html

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, vlastne máme ešte jeden skoro celý v zásobe.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ak hľadáte dobrý a lacný podkladový lak, tento od Essence vás určite nesklame.


Essence – Kiss Care Love Lipbalm, 02 Purple Berries, 4 g
Ďalší z trblietavých balzamov od Essence, z ktorých sme mali všetky „príchute“. Hydratácia bola aj v tomto prípade priemerná. Tak ako všetky ostatné aj tento mal celkom príjemnú ovocnú vôňu.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? MOŽNO, no momentálne máme doma bohatú zásobu iných balzamov.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Iba ak máte rady balzamy s výrazným shimmerom.

Mary Cohr - NutiZen comfort recovery cream, 3 ml
Bola to malá vzorka krému určeného najmä na suchú pleť. Bol hustejšej konzistencie, veľmi dobre hydratoval a dobre sa vstrebával. No nebola som z neho zase nejako unesená, bola to pre mňa taká klasika. Mám taktiež skôr zmiešanú pleť, takže na mňa bol až priveľmi hustý, preferujem skôr ľahšie krémy.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? NIE, myslím že Mary Cohr je dosť drahá kozmetika a ja si vystačím s lacnejšími alternatívami, ktoré mi aj viac vyhovujú.

Či by tento produkt sovičky odporučili? Neviem, nebol zlý a možno by bol pre niekoho so suchou pleťou dokonalý, no myslím že sa dajú nájsť dostupnejšie alternatívy.

Lumene - Blueberry Volume Mascara, 7 ml
Táto maskara patrí jednoznačne k mojim obľúbeným. Mala skutočne čiernu farbu, riasy predĺžila aj zhustila, no nezlepila a čo na nej bolo úplne najlepšie bola jej kefka. Ako keby sploštená, na dvoch stranách s krátkymi zúbkami a na dvoch s dlhými. Dokonale prečesala riasy, ktoré tým pádom ani nemali šancu zostať zlepené.

Či by sovičky znovu minuli peniaze na tento produkt? ÁNO, určite by som si ju zaobstarala znovu. Neviete niekto kde na Slovensku sa dá zohnať Lumen kozmetika? Vyskúšala by som od nich aj iné produkty.

Či by tento produkt sovičky odporučili? ÁNO, ak obľubujete plastové kefky ako ja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...