nedeľa 6. októbra 2013

Favourites september 2013 - Zetta

September je za nami a tu je prehľad mojich nie len kozmetických obľúbencov za tento mesiac.


Vlasová kozmetika

Biosilk
Tento mesiac som vyhrabala z poličky vzorku Biosilku. Už o ňom bolo v minulosti na blogoch popísané dosť. Za mňa je to určite super vec, a preto sa taktiež ocitol v mojich favourites. Po umytí vlasov si do nich po vysušení uterákom nanesiem takú stredne veľkú kvapku. Sústredím sa najmä na končeky a zvyšok z rúk nanesiem vyššie do vlasov. Príjemne vonia, vlasy nemastí a mám ich po ňom o poznanie jemnejšie a lesklejšie. 

Pleťová kozmetika

Le Chaton Výživná tvarohová maska s medom
Dostala sa k nám prostredníctvom Ladyboxu a veľmi nás zaujala. Pár krát sme ju použili, no potom sa na ňu nejako zabudlo. Až do teraz, mala som po dlhšom čase chuť si dať nejakú masku, najlepšie hydratačnú a tak keď mi na ňu padol pohľad v poličke, okamžite som po nej siahla. Veľmi dobre hydratuje, mne príjemne vonia a jediné čo mi na nej trochu prekáža je jej odstraňovanie. Zvyšok, ktorý sa nevstrebe, sa má len na sucho zotrieť, no ide to trochu ťažšie a musím ju trochu silnejšie zošúchať. Maska samotná však pleť príjemne zjemňuje a upokojuje.

Olay Essentials Eye Makeup Remover
Nedávno sa tu naň objavila recenzia, tak sa o ňom nebudem rozpisovať. Obľúbila som si ho najmä vďaka rýchlosti použitia, už sa mi totiž začala škola a večer som rada keď sa čo najrýchlejšie môžem hodiť do postele. Tento miláčik my v tom pomáha a som s ním odlíčená raz-dva. Viac o ňom tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/09/olay-essentials-eye-makeup-remover.html


Make-up

Maybelline The Rocket Volum‘ Express
Keďže moja Clupcrasher sa už pomaly, ale isto míňa, ja som sa vrátila späť k The Rocket maskare od Maybelline. Zistila som, že ju stále ľúbim rovnako, ak nie viac ako predtým. S Clumpcrasher, ktorú mám samozrejme stále rada a bola súčasťou mojich letných favourites, sú veľmi rozdielne najmä konzistenciou. The Rocket je mokrej konzistencie a Clumpcrasher skôr suchej. Viac o The Rocket maskare sa môžete dozvedieť v našej recenzii tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/02/maybelline-rocket-volum-express-review.html

Essence LE Guerilla Gardening Eyebrow Mascara
Niekedy z lenivosti, niekedy z časového hľadiska som ju používala ako náhradu za kompletnú úpravu obočia  (tieň, priesvitný gél). Jej použitie je naozaj rýchle, len ňou prečešete obočie. Maskara ho zvýrazní a udrží v správnom tvare po celý deň. Ja používam tú v tmavšom odtieni 02 My Piece Of Land a bola súčasťou nedávnej limitky, možno ju niekde v DMke ešte nájdete.

MUA Blusher - Lolly
Ďalším mojím obľúbencom je Blusher od Make Up Academy v odtieni Lolly a je to taká peachy farba s trochou jemnučkých zlatých trblietok. Pôsobí veľmi prirodzene a netreba sa obávať, že to s ním preženiete. Swatche nájdete tu: http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2013/07/ulovky-z-mua_19.html

Essence XXXL Nudes Lipgloss 05 Forever Rosé
Tento lesk už máme dlhšie v zbierke, a ako na ňom vidieť, už sa toho veľa nacestoval po kabelkách. Celý nápis sa už ošúchal a taktiež názov odtieňa, no myslím že je to práve 05 Forever Rosé. Je to taký peachy-nude odtieň s jemnými trblietkami, ktoré vôbec nie je na perách cítiť. Nelepí a ešte aj príjemne vonia.

MUA Pro Base Fixing Mist
Tento fixačný sprej sa stal mojím ďalším obľúbencom pre mesiac september. Pomáha fixovať make-up po celý deň na svojom mieste. Tak isto ho môžete použiť počas dňa na osvieženie pleti.

Lak na nechty

Essence 130 What’s My Name?
Keďže jeseň je už tu, prichádza čas vytiahnuť zo zbierky tie krásne jesenné farby lakov na nechty, ktorých som sa už nevedela dočkať. Mojím jednoznačným obľúbencom pre mesiac september je táto tmavšia staroružová farba, ktorá na nechtoch vyzerá úplne úžasne. Výdrž pri tomto odtieni je taktiež super a pigmentácia je takmer dokonalá. Ak nanesiete trošku hrubšiu vrstvu bude vám stačiť jedna, ja som však volila radšej dve tenké. Kúpila som ho nedávno v Essence výpredaji v DMke, odporúčam sa po ňom poobzerať.

Móda

Rána už bývajú chladné a tak si vždy keď odchádzam z domu okolo krku omotám nejaký šálik alebo šatku. Nie len že sú dobrým doplnkom a oživia outfit, ale aj zahrejú a ochránia pred zápalom hrdla.

Jedlo

Jablká
Konečne je tu jeseň a dozrievajú jabĺčka. Najviac ľúbim tie zelené Granny Smith, neviem ako sa taká odroda volá po slovensky.

Hudba

Mumford & Sons
Letné hity ma už pomaly omrzeli a tak som prešla k niečomu trochu inému a to Mumford & Sons. Je to také niečo medzi indie, folkom a rockom. K mojim najobľúbenejším pesničkám patria Hopeless Wanderer, I Will Wait, Babel a tak.

Lorde
Lorde je mladučká 16 ročná speváčka z Nového Zélandu a ak ste o nej ešte nepočuli, tak určite budete. Odporúčam vypočuť si najmä pesničku Royals, ktorá je jednoducho dokonalá. Najmä je to niečo nové a neokukané, či už ona samotná, ale aj jej štýl hudby.

TV/film

Scandal
Em sa o tomto seriáli dopočula v talkshow u Ellen a už po prezretí prvých pár dielov ma začala bombardovať tým, že si ho musím čo najskôr pozrieť. Keďže som tiež už predtým počula čo-to o jeho úspechoch, vôbec som neváhala a pustila som sa do pozerania. A vôbec ma nesklamal, je úplne úžasný. Je to top seriál a ťažko ho s niečím porovnávať. Momentálne som v polovici 2. série a po dopísaní Favourites asi pôjdem pokračovať v pozeraní.


We’re the Millers
Tak dobrú komédiu, na ktorej som sa tak výborne nasmiala, som už dávno nevidela. Úžasný film s úžasnými hercami. Všetkým vám odporúčam skočiť na to do kina, ak to ešte dávajú, toto skutočne stojí za to! Doteraz sa smejem keď si spomeniem na nejakú scénu z filmu. Keď to bude na DVDčkach si to musím pozrieť znova. Toto musí patriť nie k top filmom mesiaca, ale top filmom roka 2013!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...