nedeľa 6. októbra 2013

Favourites september 2013 - Em

Po tom, čo sme minulý mesiac pridali mega nádielku s prehľadom našich letných favourites, od tohto mesiaca sme sa rozhodli robiť to trochu inak. Našich obľúbencov teda budete môcť každý mesiac sledovať aj s krátkym popisom.


Vlasová kozmetika

Aussie Aussome volume shampoo
Tak tento šampón si ma úplne získal, pretože na rozdiel od väčšiny iných objemových šampónov vlasy extrémne nevysušuje a dokonca skutočne pomáha zväčšiť objem vlasov. Okrem toho ešte aj krásne ovocne vonia!

Aussie Moist 3 minute miracle
Hneď druhým prekvapením bol hĺbkovo pôsobiaci kondicionér na poškodené vlasy. Tak toto je skutočne „3 minútový zázrak“! Po jeho použití som mala pocit skoro ako po použití Macadamie. A opäť úžasná vôňa!

*produkty značky Aussie sa dajú kúpiť aj na Slovensku, no v inom obale. Hľadajte napríklad v DM alebo v Tescu. Momentálne je dokonca v DM v 25% zľavovej knižke kupón na zľavu na vyššie spomentý Aussie Moist 3 minute miracle.

Telová kozmetika

Bath & Body Works Fresh picked body wash Pears
Tak tento sprchový gél vonia úplne ako hrušky! Každý deň ma preto pri sprchovaní prenasleduje neskutočná chuť na toto ovocie.

Aveeno Daily Moisturizing lotion with natural colloidal oatmeal
Toto telové mlieko sa objavilo aj medzi mojimi letnými favourites, no keďže som ho úplne zbožňovala a používala som ho aj celý september až kým som ho celkom neminula zaslúži si miesto aj medzi mojimi septembrovými miláčikmi. Viac sa o ňom už čoskoro dočítate v septembrových empties.

Pleťová kozmetika

St. Ives Apricot scrub
Tento scrub som si kúpila na základe dobrých recenzií na YT a naozaj sa to oplatilo. Aj keď vôňa kvôli 100% prírodným čistiacim zrniečkam nie je extrémne príťažlivá, čistiaca schopnosť je výborná a pokožka po jeho použití zostáva príjemne jemná.

Clean&Clear Advantage Acne spot treatment
Tento malý zázrak sa stal mojim obľúbencom v deň keď som ho použila po prvý krát. Naozaj funguje a vďaka obsahu kyseliny salicylovej robí s akné zázraky v priebehu jedného dňa. Viac sa dočítate v našej recenzii tu:

Make-up

Covergirl Outlast Stay Fabulous 3 in 1 foundation
Toto je ďalšia z vecí, ktorú som si kúpila na základe nespočetných chválospevov na YT. A opäť som už po prvom použití pochopila, prečo sa na adresu tohto make-upu znášali toľké ódy. Doteraz som za najlepší make-up aký som kedy vyskúšala považovala Maybelline, no musela som zmeniť názor. Tento make-up má totiž ešte jemnejšie zloženie a pritom naozaj dobre kryje a tiež má veľmi dobrú výdrž.

Jane Multi-colored Cheek powder, odtieň Pink Bouquet
Blush od Jane som tento mesiac používala najčastejšie. Je výborne pigmentovaný a má krásnu ružový farbu, ktorú si vďaka rozmiestneniu farieb môžete namiešať podľa seba. Viac o tejto lícenke a značke Jane sa dočítate v našom článku tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/09/jane-cosmetics.html

Maybelline Color Tattoo 24hr, rôzne odtiene
K týmto krémovým tieňom už zrejme ani nič netreba písať. Síce doma nejaké máme, no pár zaujímavých odtieňov som si nakúpila aj v USA a tak som si ich tento mesiac skutočne užívala.

Covergirl Clump crasher, black
Tento mesiac som sa aj ja dala na používanie Clumpcresher, keďže som ju už vyskúšala predtým dobre som vedela, že ma žiadne sklamanie nečaká a naozaj sa stala mojou obľúbenou špirálou asi až kým sa nám neminú jej zásoby :D

Maybelline Baby Lips Dr. Rescue, odtieň 45 Just Peachy
V septembri vyšla aj novinka od Maybelline a to nové liečivé balzamy Baby Lips Dr. Rescue s obsahom mentolu, takže voňajú ako mentolové cukríky.

Lak na nechty

NYC Expert Last Nail polish, odtieň 200 Rosy Knows
Týmto lakom som si nechty na nohách prelakovávala stále dookola celý september a sem tam už aj predtým. Je výrazný, takže dobre vynikne a pritom sa hodí k väčšine ostatných farieb, takže vždy ladí aj s lakom, ktorý mám na rukách.

SinfulColors, odtieň 1213 Shock and Awe
Tento odtieň ma zaujal hneď na prvý pohľad a navyše má výborné krytie, takže ak sa ponáhľate stačí naniesť jednu hrubšiu vrstvu.

Móda

New York and Company Curved Skinny jeans
Ak by som si mohla v USA vybrať jeden obchod s oblečením, ktorý by som si mohla vziať na Slovensko asi by to na veľké prekvapenie nebolo Forever 21 ani mnohé ďalšie, ale práve New York and Company. Aj keď sa asi polovica kúskov sústreďuje skôr na business women, dajú sa tam kúpiť naozaj krásne a kvalitné veci. Z na Slovensku dostupných mi pripomína Lindex, v ktorom doma nakupujem asi úplne najradšej.

Jedlo

AriZona Green Tea with Ginseng and honey
Tento 100% prírodný čaj s vitamínom C a antioxidantmi je môj najobľúbenejší a dopriala som si ho vždy, keď som naň mala chuť. Dostať ho aj na Slovensku ;) viac o AriZona čajoch sa dočítate v našom článku tu: http://nightowlsdaily.blogspot.com/2013/09/arizona-caje.html

Hudba

Tento mesiac som počúvala čo som objavila na YT, nové aj staré, známe aj menej... proste všeličo J

TV/Film

2 Broke Girls
Tento seriál o dvoch čašníčkach na mizine som si pozrela za 4 dni, celé dve série! Minulý týždeň začala v USA už 3. séria a tento seriál sa definitívne zaradil medzi mojich obľúbencov. Ak sa chcete zabaviť, rozhodne vám ho odporúčam.


Scandal
Čakanie na začiatok novej sezóny a nových sérií všetkých mojich obľúbených seriálov bolo skutočne dlhé a tak som sa pustila do nového seriálu. O tom, že tento seriál stojí za to ma už pred pár mesiacmi presvedčila Kerry Washington, ktorá hrá hlavnú postavu, keď bola ako hosť u Ellen Degeneres. Keďže posledný mesiac čakania na prvé diely mojich obľúbených seriálov je najťažší, stihla som si toho pozrieť naozaj veľa! Seriál má už dve celé série a v októbri začína 3. séria, rozhodne sa je na čo tešiť.

The Lying Game
Ďalší seriál, ktorý som začala pozerať z nudy počas čakania, bola The Lying game o dvojičkách, ktoré sa vymenili a pátrajú po svojej biologickej matke. Tento seriál mi tak ako aj 2 Broke Girls odporučila Zetta. Zatiaľ som stihla iba prvú sériu, no seriál ma zaujal. Rozhodne teda dobehnem aj všetky diely z druhej a netrpezlivo budem čakať na pokračovanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...